我見到好多離離合合..
有人3個月啦..
好開心牙..
拍手啦..
不過..
係我用左好多眼液去見證泥段甘甜既感情..
我覺得好吾抵
我好慘..
我認吾留之前既果個我喇..
我認吾番自己牙..
點算好,,
我吾知可以做乜..
我好後悔..
點解個天會俾我鍾意甘既人..
I CAN'T FIND MYSELF NEVERMORE..