我唔打日記啦..
老母唔俾上網呀..
頂..
等到考完試先有得上番丫..
冇得上網好慘嫁..
冇得睇巴士阿叔..
冇得聽歌,,
冇得同人chat..
乜都冇...
唉,,
希望我捱到落去喇..
我要加油呀!