diary.
elizeliz
暱稱: アキ
2006 年 5 月 28 日  星期日   陰天


巴士阿伯∼ 疑惑 分類: 未分類

各位後生仔女,,奉勸一句..千其唔好得罪牙伯呀!

金日丫聲俾咗巴士阿伯個網站我..

我去咗睇..

好搞野呀..

 

你有壓力,我有壓力.

你做咩挑釁我呀?!

 

 

你老板呀你,屌你老母!

 

點解你要咁樣做?

 

每個人係社會都有壓力..

 

 

我想你點同我道歉!

 

我鍾意屌呀,屌!

我屌你老母呀!

 

 

解決咗就解決咗!

 

你警告我唔撚驚!

夠喇,,

我打夠啦..

大家真係唔好得罪牙伯!

如果唔係就俾人咁鬧法嫁喇..

唔好怪我打咁多粗口呀!

佢真係咁講嫁!

我睇到丫,,

我笑到肚都彎咗呀!

媽媽丫..

牙伯真係好激動呀..

 

我真係登果位四眼小DD淒涼呀..

咁俾人鬧法都唔多出聲..

不過我估佢唔係唔出既,,

係唔敢姐,,

你諗下丫..

已經俾咗牙伯問候咗你媽媽囉BOR..

再串下牙伯既話..

我估牙伯連佢太婆都問埋tim呀..

邊個未睇嫁?

未睇既話就去泥個website到睇喇..

我冇介紹錯嫁!

 

http://www.youtube.com/watch?v=XghwiA5IjTM&search=%E5%B7%B4%E5%A3%AB%E9%98%BF%E4%BC%AF