各位後生仔女,,奉勸一句..千其唔好得罪牙伯呀!
金日丫聲俾咗巴士阿伯個網站我..
我去咗睇..
好搞野呀..
你有壓力,我有壓力.
你做咩挑釁我呀?!
你老板呀你,屌你老母!
點解你要咁樣做?
每個人係社會都有壓力..
我想你點同我道歉!
我鍾意屌呀,屌!
我屌你老母呀!
解決咗就解決咗!
你警告我唔撚驚!
夠喇,,
我打夠啦..
大家真係唔好得罪牙伯!
如果唔係就俾人咁鬧法嫁喇..
唔好怪我打咁多粗口呀!
佢真係咁講嫁!
我睇到丫,,
我笑到肚都彎咗呀!
媽媽丫..
牙伯真係好激動呀..
我真係登果位四眼小DD淒涼呀..
咁俾人鬧法都唔多出聲..
不過我估佢唔係唔出既,,
係唔敢姐,,
你諗下丫..
已經俾咗牙伯問候咗你媽媽囉BOR..
再串下牙伯既話..
我估牙伯連佢太婆都問埋tim呀..
邊個未睇嫁?
未睇既話就去泥個website到睇喇..
我冇介紹錯嫁!
http://www.youtube.com/watch?v=XghwiA5IjTM&search=%E5%B7%B4%E5%A3%AB%E9%98%BF%E4%BC%AF
|