diary.
elizeliz
暱稱: アキ
2006 年 5 月 23 日  星期二   雨天


冇丫∼ 分類: 未分類

金日都冇咩野丫..

不過...

我好似同平時都可以傾到計既人..

好似唔再好似以前咁Fd咁喇...

唔知點解..

佢唔多睬我..

我叫極佢..

佢淨係好唔知點咁應番我..

識我既都應該我講緊係邊個喇..

同佢關係好似冇之前咁好lu,,

唉...

唔開心既野唔提喇..

唔想再搞到自己咁down呀..

-------------------

金日返學..

見到小余,,

佢係果個等過馬路果到等我..

妖..

佢等緊我..

但係我要等綠燈丫,,

如果唔係點過姐?!

點知小余等等下唔等埋我,,

走咗丫佢,,

我好辛苦先追到佢丫..

點知追到佢果時俾佢話我行得慢...

好無奈耶..

之後仲要俾畢秋華捉鞋..

喂呀,,

佢果班大把人都咁着喇,,

點解要捉我呀..

當住個令仔面丫...

妖..

 

 

上Cved,,

聽人講新聞,,

好悶..

不過訓唔着,,

嘻...

 

 

上Va,,

丫Rubi喊肚痛,,

我見到佢咁都唔知可以做到d咩..

我淨係狂叫佢去toilet..

嘻,,

我好冇用呀!!

 

 

Eng..

想訓..

但係覺得咁好核突..

 

 

金日我做咗一件事...

我去咗界手..

兩條..

一條仲有血嫁..

界果陣好似有d野入咗去咁..

超驚嚇呀..

以後唔敢界喇..

好驚..

 

 

moron..

 

 

Maths..

冇訓到..

仲上得好精神丫..

幫前面果兩個計數..

哇..

佢地兩個唔知咩事..

係到狂計..

=______=

搞到我都要計埋一份..

無奈..

 

 

放咗學,,

要搞role-play...

多得小余,,

我淨係做得一個好少野講既旁白..

妖..

某人超多丫,,,

旁白..

算喇..

不過難為ada  lu,,

唔好意思丫..

 

跟住又去北江,,

好曳呀我..

影貼紙相丫..

本來諗住4個人影,,

不過有人走咗,,

得番3個...

 

唉...

d人生日都係咁..

唔知可以講咩好喇..

咁都可以走咗去..

ada走咗之後..

我同小余又行街街..

睇鞋..

我買咗對..

都唔錯既..

 

不過,,

成59蚊耶..

唉,,

令就得喇!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

加油呀鍾嘉盈∼溫書呀!