diary.
elizeliz
暱稱: アキ
2006 年 5 月 21 日  星期日   雨天


Enough ! 分類: 未分類

唉,,

發表下意見姐..

都搞成咁..

下次都唔敢打喇..

我依家超驚俾人講野呀,,

廢事喇,,

唔想再有人講呀..

都唔知d人咁嘅野都打得出..

算喇,,

唔講..

唔想再有人咁樣講....

-----------------------

丫婆生日..

又出荃灣..

悶爆..

 

 

琴晚同小余傾電話..

傾到4點..

我講真嫁....

我仲以為我金日一定好晏先起身嫁..

點知早到嘔..

補完習..

又要聽老豆講耶穌..

依家先聽完..

聽咗足足成粒鐘呀..

超無奈..

琴日冇聽到..

因為牙淽桓生日嘛..

金日唔係..

所以又聽過喇..

慘....

 

---------------------

岩岩係荃灣返泥..

食完飯,,

俾我個表哥串..

'人地同你講學業進步呀,你要點講呀?!'

屌,,

好心唔好懶扮野咁喇..

高大大哂呀..

痴撚線嫁..

以後都唔同佢講野lu,,

煩到爆,,

trash呀佢係一件..

 

 

 

 

我都唔太想搞到關係咁呀..

邊個唔据邊個都好喇,,

費事喇..

冇謂大家都都做埋d咁無聊嘅野..

可能d人唔係咁諗..但係我唔想搞咁多野呀..

----------------------

我要換XANGA喇!