* 今日係幾號: 5月22號∼
2* 有心理準備做呢100條未: 未有..
3* 最鍾意聽咩歌:R&B,JazZ,RocK...
4* 你有無潔癖: 應該冇嘅..
5* 鍾意ICQ定MSN多: ICq永遠都係我嘅最愛,冇人可以離間我地嘅感情丫!!
6* 用8個字形容你自己依家既心情: 冇丫
7* 最後一次睇咩戲: Underworld:Evolution~
8* 住係邊區: TSW
9* 最想得到咩: 成績好,轉到校,Taste好D∼
10* 曾經愛過最衰既人: Carlos Tang∼
11* 有無後悔愛過佢: 無∼
12* 有無想過幾時結婚: 你痴線嫁..邊有咁快呀?!=____=''
13* 你覺得最可怕既係咩: 呃人嘅from seven∼
14* 識得最耐既朋友係邊個呢: 湫∼
15* 如有識左幾耐: 唔知呀..
16* 日記網址係咩: 你盲嫁?!上得泥睇都唔知你去死喇..
17* 最討厭的人或物: carlos Tang~
18* 屋企電腦係唔係廢既: 係呀!
19* 最想多謝邊個: 老母囉..
20* 近排有咩令你有好大壓力: 考試呀∼
21* 有無得罪過人: 有,仲超多呀∼
22* 如果有得罪左邊個: 我老母∼
23* 用咩牌子既筆做功課: 點Q知呀..
24* 做呢100條煩唔煩惱呀: 好努力做緊,仲未唔知道煩唔煩住.
25* 第一次拍拖係幾時: 拍你老母呀,我咁樣衰嘅話都有得拍就真係天冇眼囉..xD
26* 記咩最叻: 書.
27* 有無講過粗口: 冇講過嘅話我唔撚姓鍾!(又講咗喇..xD)
28* 最討厭咩天氣: 搞到我塊面超多油嘅天氣..
29* 最鍾意哪細理: 唔明你問咩..
30* 鍾意男定女: 男呀..
31* 支唔支持同性戀: No Comment~
32* 最討厭的數字: 67
33* 喜歡邊一類型既男性或女性: 高大,令仔,有$,照顧到我.
34* 有咩秘密唔同人講: 唔知呢..
36* 數出你最愛既朋友:來來去去咪都係果幾個..
38* 係唔係乖學生: 唔係!
39* 依家幾歲: 13∼
40* 數口叻唔叻: ok丫..
41* 去開邊間超級市場: 百佳∼
42* 你覺得你係咩人: 傻婆..xD
43* 口頭禪係咩: Jesus!
44* 怕唔怕黑: 怕呀..
45* 上網多數做咩: chat,打日記,搵歌..
46* ICQ no.係咩: 264847847~
47* 會唔會日日都打日記: 打既,,有時間嘅話..
48* 幾度先會開冷氣: 25度.
49* 偶像係邊個: 好好先生-山田孝之!
50* 做左一半啦開唔開心: oK~
51* 最喜歡哪一套動畫: Howl’s Moving Castle!
52* 細細個個時得唔得意: 唔知呢..
53* 有D咩古怪既習慣: um...唔多講野喇..
54* 覺得自己尚算正常嗎: 正常= _="
55* 做過最LOR既事: 5g
56* 讀近咩班: 1b
57* 有咩事係你依家既人生轉淚點: 7月12號果日..
58* ICQ HANG左你會點: 超唔据部機..XD
59* 有無呃過最愛既朋友: 唔知呢..
60* 最鍾意香港邊一到: OP
61*鍾意講既單字: 妖?!
62* 最討厭咩戀情: 你呃我,我呃你嘅戀情..唔据泥D!
63*鍾意睇邊一類型既戲: 愛情..
64* 鍾意韓國定日本多D: 日本!
65* 點解鍾意呢個國家: d男仔好型呀!
66* 最怕既動物: 蛇..
67* 依家有咩目標: 轉到間好嘅中學/讀到精英班..
68* 最想學習哪一種語言: 日文..
69* 你覺得邊一個作家既書最好睇: 陶傑,張小嫻,張愛玲..
70* 如果要你放棄一樣:愛情,親情,友情.你會選哪樣: 唔知,,
71* 有無打ICQ N/A MESSAGE: 咩呀..
72* 見到咩人會即刻OFFLINE: 煩我既人..
73* 電視劇值唔值得追: 值得,如果有時間嘅話..
74* 會唔會幫呀媽做家務: 唔做嫁我,信唔信呀你?
75* 你係屬於被動定主動既人: 主動呱?!
76* 形容你最討厭既人個樣: 單眼皮,肥肥地,成米八既人..
77* 上網最唔好既地方係咩: 太多人呃黎呃去..
78* 有無用BIT TORRENT(即BT): nope..
79* 有無想過要整容 : 好似有..
80* 覺得自己最令既地方: 冇呀..
81* 有無界過手: 冇!
82* 最想養既動物: 冇..
83* 覺得自己衰唔衰: 唔算衰既..我估xD..
84* 有無兄弟姊妹: 有..
85* 係唔係淆底怪: 一時時喇..
86* 最唔相信邊個: 自己的感覺..
87* 如果有個傻仔/女話想溝你,你會點: 唔好講笑啦,死kai子!
88* 見過最核突既事: 解剖老鼠..
89* 屋企有無種花: 無..
90* 學會唔會著冷衫: 會..
91* 無鍾意人: 有既..
92* 最鍾意咩顏色: 黑,灰,白,藍..
93* 牙JAY定EDISON靚仔D: edison梗係,,丫Jay曚豬眼既..=_=
94* 知唔知道神係咩: 知呱..
95* 上咩堂先會訓覺: 眼訓就訓嫁喇..洗理咩堂既..=___=''
96* 覺得你自己係屋企有無自由: 一時時..
97* 如果你有三個願望你想做咩: 1)好中學 2)考好試 3)鄧煜培升唔到大學!XD
98* 最鍾意既運動係咩: 冇丫..
99* 塔咩車返學: 下,,我行番學嫁bor..
100* 眼唔眼訓: 幾點呀家下..點眼訓姐 ?!
|