開始覺得自己回復番正常喇..
之前我狂問人:你覺唔覺得我泥排呆呆地呀?
人人都話:係呀,好似成日都唔開心咁呀你..
但係我覺得我開始慢慢咁開心番啦,唔會自己冇端端咁喊丫,之前果排我都唔知自己搞d乜野呀...
都係因為果條mok咀嘅關係...係佢搞成我咁嘅...
佢搞到我之前果排hea下hea下咁呀..
不過我大人有大量..唔會計較嘅..
不過你個卜街睇住泥丫,,我睇你同你果個霖霖幾時散..
我6月30號如果我見到你嘅話,你小心d呀,,,我唔整你嘅話我唔撚姓鍾呀!!!!!!!!!!!
----------------------------
好喇,發洩完喇,講番金日先..
金日早咗起身呀..6點就起咗身..搞咗d頭髮好耐,,
但係搞泥搞去都係咁亂..=_=
跟住上中史,,
潘太俾咗好多佢老公果d字帖我地,
成班衝哂出去,
係到爭爭爭,,
都唔知爭d乜,,
不過我都攞咗幾幅..
但係我揼咗係我個dra wer到..
因為真係唔知果d野可以愛泥做乜..
之後上西史,,,
爭d就訓咗..
我從來都未上過咁悶嘅西史堂...
搞到我上得好內疚..
好釆上上下整咗個火警演習..
咁就唔洗上丫...好開心∼(我變咗個壞學生喇..嗚嗚)
上geog,
險到丫..
我琴晚淨係掛住溫西史同I.S....
完全唔記得金日要測Geog..=__=''
幸好我都有13分..
如果唔係對唔住牙媽丫..
上中文,,
Miss Lui串到丫..
佢竟然話果區區幾本書..
就值成400蚊wor..
痴撚線..
跟住同丫Ada去北江買袋..
佢個袋成五十五蚊..
唔值....
唔講咁多啦,,打到手軟呀..

|