diary.
elizeliz
暱稱: アキ
2006 年 5 月 18 日  星期四   晴天


醒咗喇.. 分類: 未分類

開始覺得自己回復番正常喇..

 

之前我狂問人:你覺唔覺得我泥排呆呆地呀?

 

人人都話:係呀,好似成日都唔開心咁呀你..

 

但係我覺得我開始慢慢咁開心番啦,唔會自己冇端端咁喊丫,之前果排我都唔知自己搞d乜野呀...

 

 

 

 

都係因為果條mok咀嘅關係...係佢搞成我咁嘅...

 

佢搞到我之前果排heahea下咁呀..

 

 

 

不過我大人有大量..唔會計較嘅..

 

 

不過你個卜街睇住泥丫,,我睇你同你果個霖霖幾時散..

 

我6月30號如果我見到你嘅話,你小心d呀,,,我唔整你嘅話我唔撚姓鍾呀!!!!!!!!!!!

 

 

----------------------------

 

好喇,發洩完喇,講番金日先..

 

金日早咗起身呀..6點就起咗身..搞咗d頭髮好耐,,

 

但係搞泥搞去都係咁亂..=_=

 

 

跟住上中史,,

 

太俾咗好多佢老公果d字帖我地,

成班衝哂出去,

係到爭爭爭,,

都唔知爭d乜,,

不過我都攞咗幾幅..

但係我揼咗係我個dra wer到..

因為真係唔知果d野可以愛泥做乜..

 

之後上西,,,

爭d就訓咗..

我從來都未上過咁悶嘅西史堂...

搞到我上得好內疚..

好釆上上下整咗個火警演習..

咁就唔洗上丫...好開心∼(我變咗個壞學生喇..嗚嗚)

 

上geog,

險到丫..

我琴晚淨係掛住溫西史同I.S....

完全唔記得金日要測Geog..=__=''

幸好我都有13分..

如果唔係對唔住牙媽丫..

 

上中文,,

Miss Lui串到丫..

佢竟然話果區區幾本書..

就值成400蚊wor..

痴撚線..

 

跟住同丫Ada去北江買袋..

佢個袋成五十五蚊..

唔值....

 

唔講咁多啦,,打到手軟呀..