金日又一早起咗身,,
本來諗住去搞搞個頭嫁嘛,
點知一入到廁所,
就見到我細佬係到梳頭..
心諗..
'細佬佢平時唔梳頭嫁bor..'
莫非佢金日約咗女仔?!
我去問佢,,
跟住佢又串我:
你知咁多做咩呀?你有咩企圖丫?
超...關心下炸嘛..
洗唔洗咁呀..
不過細佬真係變咗..
不過佢都好過D人..
變到唔知點咁呀..
好..唔講咁多廢話喇..
講番金日先...
上DT,,
冇做到果份野,,
咁岩丫Eva又冇帶locker 鎖匙..
嘻嘻,,
我本來想話我擺哂d野入locker,
點知佢又冇端端攞番條鎖匙出泥..
吹脹..
不過李sir金次都冇咩鬧我lu..
可能因為都差唔多學期完lu..
唉,,
一提起學期就完我就周身唔舒服..
唔知點解話咁快就中二lu,,
我好驚我轉唔到校呀!!!
我丫媽同我講,,
中一轉唔到,,
咁就一世嫁喇..
所以..
就算我真係轉唔到,,
都一定要讀到精英班丫!!!!!!!!!!!
跟住上英文,,
我又唔記得帶GB..
上果陣我不知幾驚Miss Lai會教GB丫,,
好釆佢都冇教到,,
不知幾驚丫..
上普通話,,
本來玩緊鋤d,,
咁岩見到楊明個位冇人坐..
咪走過去坐囉..
點撚知個卜街孫sir竟然問:
2,,乜楊家明係女仔泥架咩?
屌丫,,係人都咁調嫁喇..
佢講乜撚野呀,,
屌,,超魚呀!!!
中文,,
Miss Lui講文言文...
佢講解釋,,
佢邊講我邊用口語寫番落本書到..
寫到丫..
手都軟...
跟住同Ada,Irene去咗M記,,
一齊食雪糕丫,,
我好快就食完..
但係佢兩個就....
夠喇,,
唔打啦,,
打咗好耐喇..
鄧煜培好心你收喇,,都唔知你點解仲可以咁撚厚面皮嘅..
真係登霖霖淒涼呀,,有你泥d咁嘅男朋友..
有人話唔据我WOR,都唔知佢咩事...佢自己根本有問題喇,,人地想點咪點囉,,,關佢乜Q事先?
扮哂蟹咁,,佢咩事姐..妖,,,哂我時間呀!!我要反省??唔洗喇下化..我覺得我冇問題囉,,,泥咁小嘅野佢都咁,,咁大件事D咁點算呀下?我好擔心佢囉,,又唔知自己講野幾DIRECTLY嫁喇,,,本來當佢係好朋友嘅都對佢有D微言啦,,仲唔咩..真係唔知佢點呀,,
講真呀,,我都好唔据你呀!
鄧煜培你去死喇!!!
|