diary.
elizeliz
暱稱: アキ
2006 年 5 月 19 日  星期五   晴天


OK丫.. 分類: 未分類

金日又一早起咗身,,

本來諗住去搞搞個頭嫁嘛,

點知一入到廁所,

就見到我細佬係到梳頭..

心諗..

'細佬佢平時唔梳頭嫁bor..'

莫非佢金日約咗女仔?!

我去問佢,,

跟住佢又串我:

你知咁多做咩呀?你有咩企圖丫?

超...關心下炸嘛..

洗唔洗咁呀..

不過細佬真係變咗..

不過佢都好過D人..

變到唔知點咁呀..

 

 

好..唔講咁多廢話喇..

講番金日先...

 

 

上DT,,

冇做到果份野,,

咁岩丫Eva又冇帶locker 鎖匙..

嘻嘻,,

我本來想話我擺哂d野入locker,

點知佢又冇端端攞番條鎖匙出泥..

吹脹..

不過李sir金次都冇咩鬧我lu..

可能因為都差唔多學期完lu..

唉,,

一提起學期就完我就周身唔舒服..

唔知點解話咁快就中二lu,,

 

 

我好驚我轉唔到校呀!!!

 

我丫媽同我講,,

中一轉唔到,,

咁就一世嫁喇..

所以..

就算我真係轉唔到,,

都一定要讀到精英班丫!!!!!!!!!!!

 

跟住上英文,,

我又唔記得帶GB..

上果陣我不知幾驚Miss Lai會教GB丫,,

好釆佢都冇教到,,

不知幾驚丫..

 

上普通話,,

本來玩緊鋤d,,

咁岩見到楊明個位冇人坐..

咪走過去坐囉..

點撚知個卜街孫sir竟然問:

2,,乜楊家明係女仔泥架咩?

屌丫,,係人都咁調嫁喇..

佢講乜撚野呀,,

屌,,超魚呀!!!

 

中文,,

Miss Lui講文言文...

佢講解釋,,

佢邊講我邊用口語寫番落本書到..

寫到丫..

手都軟...

 

跟住同Ada,Irene去咗M記,,

一齊食雪糕丫,,

我好快就食完..

但係佢兩個就....

 

夠喇,,

唔打啦,,

打咗好耐喇..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

               鄧煜培好心你收喇,,都唔知你點解仲可以咁撚厚面皮嘅..

                真係登霖霖淒涼呀,,有你泥d咁嘅男朋友..

 

 

有人話唔据我WOR,都唔知佢咩事...佢自己根本有問題喇,,人地想點咪點囉,,,關佢乜Q事先?

扮哂蟹咁,,佢咩事姐..妖,,,哂我時間呀!!我要反省??唔洗喇下化..我覺得我冇問題囉,,,泥咁小嘅野佢都咁,,咁大件事D咁點算呀下?我好擔心佢囉,,又唔知自己講野幾DIRECTLY嫁喇,,,本來當佢係好朋友嘅都對佢有D微言啦,,仲唔咩..真係唔知佢點呀,,

 

 

講真呀,,我都好唔据你呀!

 

                 鄧煜培你去死喇!!!