點解佢成日打埋佢同佢條女d野je,,,係人都知係地sweet喇,,開心啦...
好辛苦呀.....
我夠竟幾時先好番,,,
我琴晚明明冇喊過嫁....我依家又喊,,,點解會咁...
I DAMN HIM!!!!!