金日好慘呀..
朝早俾人捉裙呀,,,
冇咗條帶炸嘛..
又要抄果個校服附則喇,,
冇陰公呀,,
不過有人同我一樣都要抄...
哇卡,,
上Maths,
施sir唔上cal room..
成堂係課室到呆,,
哇,,
之後仲要直落上埋生活教育,,
講呢個傳媒,,
不過唔知點解會講埋果d野,,
成班好似癲咗咁,,
係咁問埋果d野,,
好好笑丫,,
不過略嫌核突咗小小喇...
上英文,,
一樣都係發呆..
不過金日好玩咗好多,,
又role-play,,
盧德杰扮女人,,
超搞笑丫,,
到我地果組,,
都ok呱我估..
我做旁白..
都做得ok呱,,
都叫做冇俾人彈丫,,=_=''
唔洗做d浮誇既動作丫,,
淨係企埋一邊就得喇,,
旁白真係唔錯..
下次我一定要再做旁白丫!!
小余佢做ali..
超勁呀佢..
The best actress呀佢係,,
congratulation呀∼
之後lunch,,
淨係飲咗罐可樂炸,,
不過都ok飽丫,,
一罐可樂=一個lunch..
估唔到我都得丫,,
我仲以為我實唔飽tim..
哇,,
早知以後唔哂咁多$買野食啦..
P.E..
MISS唔俾着冷衫呀..
要當住好多人面前除..
我憎爆佢呀!!
跳繩..
我唔慣冇着冷衫做運動呀,,
唔据呀..
又搞到身水身汗耶..
之後同咗晴菁,Ryan,Irene,Cherry..
去咗打排波..
打打下落雨,,
我就梗係第一時間走到安全既地方暫避喇,,
不過我打得唔係幾好,,
唔知係咪因為咁所以打打下..
d人好似打到冇咩精神..
唉..
可能我真係有d問題丫,,
次次都搞到唔開心..
下次都係唔去打喇,,
費時見到我眼冤呀..
唉...
我真係..
唔知點講..
sorry丫..
|