diary.
elizeliz
暱稱: アキ
2006 年 5 月 24 日  星期三   陰天


唉.. 分類: 未分類

金日好呀..

朝早俾人捉裙呀,,,

冇咗條帶炸嘛..

又要抄果個校服附則喇,,

冇陰公呀,,

不過有人同我一樣都要抄...

哇卡,,

 

上Maths,

施sir唔上cal room..

成堂係課室到呆,,

哇,,

之後仲要直落上埋生活教育,,

講呢個傳媒,,

不過唔知點解會講埋果d野,,

成班好似癲咗咁,,

係咁問埋果d野,,

好好笑丫,,

不過略嫌核突咗小小喇...

 

上英文,,

一樣都係發呆..

不過金日好玩咗好多,,

又role-play,,

盧德杰扮女人,,

超搞笑丫,,

 

到我地果組,,

都ok呱我估..

我做旁白..

都做得ok呱,,

都叫做冇俾人彈丫,,=_=''

唔洗做d浮誇既動作丫,,

淨係企埋一邊就得喇,,

旁白真係唔錯..

下次我一定要再做旁白丫!!

小余佢做ali..

超勁呀佢..

The best actress呀佢係,,

congratulation呀∼

 

之後lunch,,

淨係飲咗罐可樂炸,,

不過都ok飽丫,,

一罐可樂=一個lunch..

估唔到我都得丫,,

我仲以為我實唔飽tim..

哇,,

早知以後唔哂咁多$買野食啦..

 

P.E..

MISS唔俾着冷衫呀..

要當住好多人面前除..

我憎爆佢呀!!

跳繩..

我唔慣冇着冷衫做運動呀,,

唔据呀..

又搞到身水身汗耶..

 

之後同咗晴菁,Ryan,Irene,Cherry..

去咗打排波..

打打下落雨,,

我就梗係第一時間走到安全既地方暫避喇,,

不過我打得唔係幾好,,

唔知係咪因為咁所以打打下..

d人好似打到冇咩精神..

唉..

可能我真係有d問題丫,,

次次都搞到唔開心..

下次都係唔去打喇,,

費時見到我眼冤呀..

唉...

我真係..

唔知點講..

 

      

 

 

 

 

 

 

 

 

              sorry丫..