|
|
2006 年 5 月 25 日 星期四  |
| 唉∼ |
分類: 未分類 |
金日上英文..
miss Lai走咗過泥同我講..
你做咩宜排冇咩心機丫?
她媽媽丫,,
洗唔洗金咁關心丫,,
我都唔係幾覺我呆wor,,
只不過係因為課室冷氣大得滯炸,,
成日都攞Tissue呻鼻鼻姐..
所以個樣先好似好病姐,,
唔洗懶關心嫁bor,,
跟住Maths..
又唔上cal room..
屌..
佢要幾時先撚上呀..
好撚柒呀佢...
成堂又係到呆,,
想溫西史又溫唔到..
嘈呀嘛..
唉,,
金次考試唔得既話就..
P囉..
唔得丫,,
我要考好佢嫁,,,
睇埋Supernatual就要咪書喇!
唔,,
食完Lunch,,
去咗反,,
反反下...
見到iris,kristy..
我一見到佢地,,
即刻呆咗,,
因為我知..
佢地一定係走泥串我既..
好彩,,
d人都話想走姐..
如果唔係我真變咗串串燒喇..
haa..
冇喇,,
之後同老媽子去會所..
玩千秋...
我玩得好高呀..
但係唔知點解玩玩下又諗起佢..
唔知呀..
差d又..
唉..
有人去迪士尼耶..
開心喇你地..
我就睇你讀唔讀到BU丫..
|
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 42 | »
|