真係好笑~~今日童軍~玩理個d原地笞報~
~真好想爆操~
不過我真係唔想玩童軍~啦~
~d人又唔咩
只係度玩~~又唔一齊討論
咁我都想學下d野姐~
比條生路啦~~呀生~
----------------------
不過聽日沒得去camp既我~
真係好唔開心呀= =
因為又少左一次行山啦~~
唉~聽日要陪老豆去睇醫生~
所以去唔到~~
不過都好既~都就呢學~
要做功課- -v唔想做~~
不過我真係唔想番呀~
因為又要同個個隊長既呀妹同班
= =v佢又唔係好人~~
佢好人既~~我同芬姐都會同佢玩啦~
就係因為佢唔好人嘛~~
都唔知點好~~
如果佢爆左我同佢去camp既時~
唔知班人又會點唱我啦~= =
今年既好運氣走左啦= =v
------------------------------
|