最新既野
留下足印
太多<古累>啦~~我開始無法在忍啦~
今日番學~~不過今年不幸既我~~班主任
竟然係個新既~~不過有教幾年書~不過佢扮哂野囉~ 咩都係佢話哂時咁~真係好黑人憎~佢連笑話又唔比講~
- -真係好想打佢囉!!
唉!!佢又唔比我地穿<啦杉>真係好想打佢~
又唔係唔知我間學校既校服幾咁靚啦~~
仲要一年同佢一齊~真係好無奈囉
不過時實~~無法在變~鬼唔望佢死~~卡卡