Qooza Member Forum Write Login Photo 

                                                                     

      
           最新既野 

迎接你的來臨!!返學
好噪呀~
倒楣的一天???
童軍幾個禮拜既野~
友情~~是一種不可信賴...
               

            留下足印

最近三個月尚無任何留言

 

 

RSS Feed

2006 年 8 月 24 日  星期四晴天
ya~~我識點張個音樂播放器放上個日記啦~~

幾天努力既我終於~~識左點放音樂播放器啦

~~真令我開心>v<

~~不過~~我沒得去露營~~真係好慘~~我既

進度性章呀~~嗚嗚~~

唉!!自從呀爸去左菲律賓~做個d家時啦~

佢就日日行衰運~~我真係好想佢地快d生我出呢

我就可以打工~~唔洗我呀媽負擔咁重~~

~不過人地話行完衰運有好運~~

@@諗諗下都要去沙田既車公廟

轉個大運先~~卡卡~

-----------------------------

英文好難~~仲有成10幾頁~

張張d字又深~都唔知d老師

係唔係人呢架~~

------------------------------