唉~~無奈~囉!!今日沒時比人罵~話我沒咩親切感~
車~我理得你~我係我囉!罵咪罵囉!我要做自己~我唔要
因人地而改人格囉~我絕唔會!卡卡卡卡卡卡卡
不過我今日真係好黑仔~囉~~我之前租漫畫唔準時交
都唔洗錢~~今次呢間竟然要囉~一d人情都沒~哼!!
我仲唔記得囉番一本~~仲共罰左14~= =
哼~唔公平~------------------------------------------
我覺得自從睇左胡歌既戲之後~
我做左佢既粉絲>0<~
因為佢既現代~~真係好好好好好好好好好靚仔呀>0<
不過佢之前車禍~好慘~希望佢快d好番~演好戲比我地d粉絲睇!!
我現在比張我覺得影得佢最靚既一張~~卡卡~不過佢相真係好少呀~~
你地搵到靚d既post出呢thx~~

不過好耐之前架^^^^^^
|