Qooza Member Forum Write Login Photo 

                                                                     

      
           最新既野 

迎接你的來臨!!返學
好噪呀~
倒楣的一天???
童軍幾個禮拜既野~
友情~~是一種不可信賴...
               

            留下足印

最近三個月尚無任何留言

 

 

RSS Feed

2006 年 9 月 3 日  星期日晴天
哼!~漫畫唔準時交~比人罰錢~真陰公~T^T 無奈

唉~~無奈~囉!!今日沒時比人罵~話我沒咩親切感~

車~我理得你~我係我囉!罵咪罵囉!我要做自己~我唔要

因人地而改人格囉~我絕唔會!卡卡卡卡卡卡卡

不過我今日真係好黑仔~囉~~我之前租漫畫唔準時交

都唔洗錢~~今次呢間竟然要囉~一d人情都沒~哼!!

我仲唔記得囉番一本~~仲共罰左14~= =

哼~唔公平~------------------------------------------

我覺得自從睇左胡歌既戲之後~

我做左佢既粉絲>0<~

因為佢既現代~~真係好好好好好好好好好靚仔呀>0<

不過佢之前車禍~好慘~希望佢快d好番~演好戲比我地d粉絲睇!!

我現在比張我覺得影得佢最靚既一張~~卡卡~不過佢相真係好少呀~~

你地搵到靚d既post出呢thx~~

不過好耐之前架^^^^^^