camp!!** - _*把童話變成日記送給你..- - QOOZA BLOG 網上日誌 H E L L O ! !

  

Cursor by www.Soup-Faerie.Com
                     

 

 HELLO~我係`'嘉ka**歡迎你黎我嘅Dairy呀!!順手留言呀~唔該哂~~!!!*

                  

emily12
暱稱: `'嘉ka~!!
性別: 女
國家: 香港
最新文章
很辛苦...
2007-10-19
3cccc班會活動**
camp!!**
3c的最後1天!!
文章分類
全部 (190)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
2007 年 7 月 15 日  星期日   晴天


camp!!**

呢3日ge camp我玩得好開心..

真係快活不知時日過..*u*

咁快就完左la!

Day1---

去左科大到play{野外定向}...

成間科大..係大到pk..我到全組行到[oh! my god咁,,]-0-

番到去我地組全部死哂..好攰...

3點幾去果個營地..

食完飯唱歌..&角色扮演..係勁搞笑..

我地個組長1扮耶穌..我地用d畫眉果d野..

make d鬍鬚比佢..哈哈..

勁搞笑..

我想講果到好多蟲..沖涼果陣真係嚇親人-0-

12點..扮野call 2man..7個都係哂到---

[綺雯生日快樂..]**

Day2

6點幾比人噪醒左,.

行去廁所..D死人樓梯超斜,,行上去攰到PK..行落去就好驚[錄]左落去..

靈修完食早餐..粥&麵...

食LUNCH..我真係發覺1到傾計,,1到食飯係會飽死...

食完玩GAME..運人..吹波..餵人食野--朱古力香蕉,食CREAM,,搽唇膏...

自選活動--玩射箭..射左1個鍾...打波打左1個鍾..攰死左..

食DINNER..發覺組長2佢永遠食飯都最遲COME到-0-

夜行..我地組最LATE先去得..我地係坐左1個鍾先到..我個PAT好痛..-0-

我地係到勁傾計..傾左1個鍾-0-唉...

行夜行果陣...自己1個行..其實我5係好驚..

BUT係果D死人斜落MAKE到我好攰..-0-

李SIR係到扮鬼叫..-0-

去到又好快咁要落番去..

組長2慘D [FEEL到]..BECAUSE佢最後1個..

行到好攰..又要行番落去..^^

番去沖涼..好肚餓BUY左個杯麵食..

ANDTHAN休息下..SLEEP>>>>

DAY3

最後1次..的早餐&LUNCH..

記得LUNCH係要人地夾野食比自己..

大家交換左D MSN,TEL..^^

玩左1D GAME..

4點幾就番HOME LU!

完結左咁3日GE旅程LU!

 

刊登時間︰2007-07-15 09:27 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 emily12 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]