呢3日ge camp我玩得好開心..
真係快活不知時日過..*u*
咁快就完左la!
Day1---
去左科大到play{野外定向}...
成間科大..係大到pk..我到全組行到[oh! my god咁,,]-0-
番到去我地組全部死哂..好攰...
3點幾去果個營地..
食完飯唱歌..&角色扮演..係勁搞笑..
我地個組長1扮耶穌..我地用d畫眉果d野..
make d鬍鬚比佢..哈哈..
勁搞笑..
我想講果到好多蟲..沖涼果陣真係嚇親人-0-
12點..扮野call 2man..7個都係哂到---
[綺雯生日快樂..]**
Day2
6點幾比人噪醒左,.
行去廁所..D死人樓梯超斜,,行上去攰到PK..行落去就好驚[錄]左落去..
靈修完食早餐..粥&麵...
食LUNCH..我真係發覺1到傾計,,1到食飯係會飽死...
食完玩GAME..運人..吹波..餵人食野--朱古力香蕉,食CREAM,,搽唇膏...
自選活動--玩射箭..射左1個鍾...打波打左1個鍾..攰死左..
食DINNER..發覺組長2佢永遠食飯都最遲COME到-0-
夜行..我地組最LATE先去得..我地係坐左1個鍾先到..我個PAT好痛..-0-
我地係到勁傾計..傾左1個鍾-0-唉...
行夜行果陣...自己1個行..其實我5係好驚..
BUT係果D死人斜落MAKE到我好攰..-0-
李SIR係到扮鬼叫..-0-
去到又好快咁要落番去..
組長2慘D [FEEL到]..BECAUSE佢最後1個..
行到好攰..又要行番落去..^^
番去沖涼..好肚餓BUY左個杯麵食..
ANDTHAN休息下..SLEEP>>>>
DAY3
最後1次..的早餐&LUNCH..
記得LUNCH係要人地夾野食比自己..
大家交換左D MSN,TEL..^^
玩左1D GAME..
4點幾就番HOME LU!
完結左咁3日GE旅程LU!
|