|
|
2007 年 7 月 16 日 星期一  |
| 3cccc班會活動** |
最後的1次..[3c班會..]完結3年的同班..大家各散東西了...
今日1:00幾去help我細妹交留學表..
andthan wif黎e去左新北江[佢話要去..]
佢係要我番番home坐專巴lo..慳$$$wo!-0-
之後3點幾都好d..佢比坐車番,,5係我真係會熱死^^..
之後buy野....
6點幾,,7點..開始..-0-
影左d相-0-
9點::1度打波,,1度玩水..超好玩..勁開心..
原來1度打波1度打玩水係咁好玩,,,
第1次打波打到咁好玩..哈哈哈^^..
10點幾番home!!!!!
ps::今日真係勁開心呀..可惜5夠人..><!
|
| 刊登時間︰2007-07-17 08:31 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
做咩之前5寫日記啊!!!重off埋添!!!要keep住寫嘛!!!我會黎睇的!!!
|
網主回覆
哈哈..5好意思呢.. Posted at 2007-10-19 05:33 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|