只有相信才能擁有
emily1995511
暱稱: 欣欣
性別: 女
國家: 澳門
地區: 聖安多尼堂區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
2010-06-01
2010-05-19
2010-05-11
2010-05-08
2010-05-07
文章分類
全部 (28)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 28
留言總數: 215
今日人氣: 0
累積人氣: 642
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 4 月 6 日  星期二   晴天


2010-04-06 分類: 未分類

今日都吾知咩事..

勁眼訓...

真係眼訓到暈..

個黑眼圈勁大..

點解你仲夜過我訓..

我個黑眼圈仲大過你架.

真係吾公平ar..t^t

 



2010 年 4 月 3 日  星期六   清涼


2010-04-03 分類: 未分類

尋日冇打blog添...

今日係放假ge第二日..

唉>.<都冇咩野做...

尋日我去學琴...

我終於可以學"卡門"喇...

吾洗再學埋晒d悶歌..

"卡門"比我想像中容易..

不過都要一排先彈得好聽>.<

算啦..都吾知打咩...吾打喇...



2010 年 4 月 1 日  星期四   晴天


2010-04-01 分類: 未分類

今日一早番到學校比錢錢騙左...

佢比左一粒有芥辣ge朱古力...

食完個感覺好怪...

我一番到去都feel到有d野...

不過真係估吾到..

派左物理大測喇..

哈哈..高分過你..

78分ar..冇寫單位同答扣一分..

扣左6分超吾低囉..

吾係84分..

你話架..

考試要高分過我...

我等著你ge挑戰..^^

唉..聽日開始放假喇..

雖然放假係應該好開心..

但係我一d都吾開心..

我都吾知點解..

放假都吾知有做..

今日同ar媽出左去大陸..

買左超多野..

攞到我死..

仲買左對鞋添... 

 

 



2010 年 3 月 31 日  星期三   晴天


2010-03-31 分類: 未分類

差吾多成年都冇打blog..

我要堅持日日都打..

今日晏就比李仲街挽死..

又吾開咪話要係二龍喉到打喎..

搞到我地搭車去到葡京先知..

又要行過去..

又晒又熱..真攞命..

去到戈度..竟然比我地見到囧利ge同類---猩猩

囧利係咁挑引佢ge同類

不過佢ge同類可能見到佢..

所以超興奮..不斷係度跳..^^

戈隻猩猩同囧利好似架..哈哈..

去到戈度超晒囉..

所以打戈陣我著住件外套..

佢地都話我傻架..咁熱仲著..

你地先係傻ar..

咁晒..我寧願熱都吾寧願晒

不過真係晒到連眼都開吾到..

我今日問左李仲街物理幾時派. .

佢話聽日. .

佢話我好似係70幾. .

係就好喇..起碼及格. .

我要高分過你哈哈. .

要加油ar. .



2009 年 6 月 21 日  星期日   晴天


表演=_= - _ - 驚訝 分類: 未分類

     唉好耐都冇上msn...打bog...喇!!!

      唉我今日去學琴戈陣...個姐姐一黎就同我講..下下個禮拜二( 姐係6月30號 )會係濠江中學個大禮堂到舉辦一場<鋼琴音樂會>個姐姐叫我地參加...我戈陣話..下!!!點解我都要出場架??佢話喎:凡係係今年考琴ge人都要參加喎!!

                                         死啦..我咁大個女都未試過係咁多人面前彈琴架..點出去表演呀!!!仲要咁急添.....雖然戈 首歌係我ge試歌..但係我d大細音仲係吾踮...d音有時都錯!!點表演呀....佢仲叫我叫多d人去喎..唉我都懶得叫咁多人呀..我梗係希望愈少人去就愈好啦