今日我聽到一D令我不知所措GE野...嗚...我吾知應該點做呀....吾單止禁...又冇帶姐..林雨..搭車搭過晒站..又行雷又閃電... 我真係吾知點算好..我戈陣真係好想見到D FD呀..又想打電話尹人幫我..但係我吾G打比邊個
放學戈陣又林雨番屋企..
真係好想喊..夠景有邊個可以幫到我呀
今日係母親節呀..我同d屋企人番左大陸食飯^^
我仲剪左頭髮添都幾搞野呀^^
今日我呀媽佢地要去起我呀爺個墳~~佢地好早出去!!出去戈陣佢地都冇咩野..但係番到黎..我彈彈下琴..我呀媽突然行過黎問我..''如果我同你呀爸離婚你會跟邊個?"跟住我話"兩個都跟"跟住佢景然話"你跟你老豆..佢咁石你..我要呀b(我細腦)算喇!!"我戈陣真係呆晒..我真係好吾開心呀