好開心呀~~我呀婆佢終於出院喇~~之前佢因為氣喘所以入左醫院!!依+佢出左院..真係一天都光晒喇~~我呀媽同我呀爸佢地冇鬧交喇~~超happy~~
不過今日放假好悶呀~~好想返學呀~~d功課超多呀~~又吾識做得戈4日假就有超多功課
唉..今日黑色暴雨呀..搞到心情吾係錦好..又為左一d野搞到好煩
又吾洗番學喎..好悶呀@~@好想番學,我今日係屋企吾係食就係訓..好無聊呀"真
係好想軍訓呀..起馬軍訓過得充實d囉!!