25-12-05 今朝9:00返choir,, 我8:30先起身,, 即刻飛奔,,梳洗,,換杉,, 即刻跑落街,,搭車... 跑完善德小徑,, 望下停車場,, @@?Miss架車呢?? ......結果Miss佢10:00左右先返到..........冇奈!! 返到屋企,,食飯盒/~\ 之後4:00補習,,超勁,, 佢上次比我D work掂都冇掂過=.= 補完習同mama出荃灣,, 搭車見到Oscar,, 落車去左荃豐中心,, 買左對boot,,超靚bor~~ 行左好耐,, 有人讚我可愛wo@@ ... 多謝 la,, 夜 lo...瞓 la,, 各位早抖!!886