|
今朝8:00呀媽媽發左個輪被我~~~叫我收衫(我未訓醒,真係玩野~好),起左身,就緊係訓唔到攪啦,咪起身開電腦搞埋d電腦程式囉~~跟住又收到電話,今次到我呀媽條仔打被我,佢叫我幫佢落屯門搞d野,本身就話12:00就要出發,跟住我話我返2:00,就改左1:00,我出到屯門1:30.....搞野只係5分鐘,跟住佢話車我返,話我唔夠時間,我話好呀!!!!我既極速之旅開始啦~.~
我呀媽條仔,則係我老豆,人稱車神~我坐係架車既後坐,都感覺到個種快感~~佢只係用左幾分鐘,就衝左上屯門公路,係公路上佢不斷cut線,加速.....我見到我週圍既車一架一架都不見了,不是它們快,而是我老豆,則係車神,開得快過頭~~~過曬d車- -"呆曬,我見到個咪錶由80,已經加到120~~~我扣上安全帶先~.~
4個字之後,我已經身處於荃灣- -"o左嘴!!!仲快過我坐西鐵~~~我對車神致萬分既佩服.....我日後會多多搵佢學習揸車既超凡技術!!!
 |