eneas422000
暱稱: Jacky~*傑
性別: 男
國家: 香港
最新文章
無時間啦
我失踨了
好匆忙的一天
今日去左cut頭
幾日都好忙
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
可愛日曆
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 6 月 8 日  星期四   晴天

   

     

好匆忙的一天  

      今朝8:00呀媽媽發左個輪被我~~~叫我收衫(我未訓醒,真係玩野~好),起左身,就緊係訓唔到攪啦,咪起身開電腦搞埋d電腦程式囉~~跟住又收到電話,今次到我呀媽條仔打被我,佢叫我幫佢落屯門搞d野,本身就話12:00就要出發,跟住我話我返2:00,就改左1:00,我出到屯門1:30.....搞野只係5分鐘,跟住佢話車我返,話我唔夠時間,我話好呀!!!!我既極速之旅開始啦~.~

      我呀媽條仔,則係我老豆,人稱車神~我坐係架車既後坐,都感覺到個種快感~~佢只係用左幾分鐘,就衝左上屯門公路,係公路上佢不斷cut線,加速.....我見到我週圍既車一架一架都不見了,不是它們快,而是我老豆,則係車神,開得快過頭~~~過曬d車- -"呆曬,我見到個咪錶由80,已經加到120~~~我扣上安全帶先~.~

      4個字之後,我已經身處於荃灣- -"o左嘴!!!仲快過我坐西鐵~~~我對車神致萬分既佩服.....我日後會多多搵佢學習揸車既超凡技術!!!

  

刊登時間︰2006-06-08 07:57 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



2006 年 6 月 7 日  星期三   晴天

   

     

今日去左cut頭  

   今日我約左貓仔出去cut髮,因為佢今日放假所以搵佢......同佢2:00上去髮廊開始cut,cut到3:00~~~mm好一小時!!!跟住terry call我話出去屯門打灣岸~~~我話好呀~~(因為熙仔出左卡所以搵埋佢一齊三個同時對戰)......我同貓仔出到去,就call埋肥廉仔出黎(哈哈佢話佢屋企由9:00開始無電無水一日)....真係慘得黎又帶d搞笑~~我話我未食野呀,去食返個3點3先啦~~...一坐低就係到吹水,吹吹下,貓仔吹到一個人~~我地咪一齊係到討論哦.....討論完我就話反下英文馬拉松....無上次咁好玩

   跟住齊曬人就話去打灣岸啦........打既過程我地都好似得罪左唔小人~~哈哈.....無打架,只係眼神同賽車時打架姐^^"~~跟住去同呀鄧鄧囉隠形眼鏡~~係眼鏡店到熙仔又話想配隠形眼鏡~~~我自己比較歡喜太陽眼鏡^.^yeah...係眼鏡店到等就等得耐哦~~~等左差唔多成個鐘頭.........跟住見差唔多時間就走返屋囉~~~唉....返到屋企又要做功課.......真係沒有終結的明天呀!!!

  

刊登時間︰2006-06-08 07:30 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]