放左學,我要輔導,跟著,我問阿SIR:「阿SIR呀!好心你啦!!選另一個組長啦!!!!!!」某一個同學話:「阿SIR,如果有職位O既人就要冇左個職位先可以做組長呀!!!」
阿SIR無奈到冇野講...=0="'"
我怒到極點,我真係好想做中文科科長!!!但係我冇左個職位就等如一個冇野做路人。
打左鐘之後,我同阿SIR講:「阿SIR我寧願冇左個職位,都要做組長嫁啦!!!」路人講:「阿SIR,比我做啦!!我除左1英文科長之外就冇野做O既~!」
然後,有好多個同學都選我做,因為我好「GOOD」所以都推薦我做。
最後,我真係做左真真正正O既組長呀!!!!!!!!

|