睇下我個日記啦,好好睇架!!
你一定會好中意,我打個d日記好長架,希望你地唔會介意啦^^
睇完可以留言,唔番都冇所謂架,我係咪好大方呢?- -
我今日身體檢驗,之前都要番學架~我唔係好明個常日d野,咩要做生意(教我地),一句講晒,超難呀!!!
我同低b渟又吵啦,點解佢咁任性架,個d係我地o既事,佢竟然低b到話晒俾全世界知呀!!好黑人憎呀-_-+
講番五題啦,我今日去身體檢查,我竟然過輕=.=,我都唔知點解呀,我常日都食好多野,冇可能啦,係咪?我係一百人裹,我係係二十五名乍,我都唔敢相信.....
我番屋企要做功課,好多仲好難,簡直難若登天...
今日真係....唉,兩個字:好慘,嗚嗚...點解要咁對我呀!!!