聽人講我地學校o既宿營好悶,但係我覺得都o既好玩呀~
我地第一個遊戲係"松鼠搬家",有d低低地啦,但又玩得好開心,係到走黎走去,都唔似我想像中咁差,仲以為低b到要跳黎跳去,如果真係,都係俾幼稚園個d小朋友玩啦,我都唔知點解我會咁樣諗.....
玩左幾個遊戲之後,我地就去食飯,我食完飯,實在唔想再玩呢d野啦,個d遊戲好無聊,但玩到歷奇活動個陣,就好玩好多,唔似個d低低地遊戲。
唔講呢d野,緊係講d最好玩o既野,晚上,我地玩枕頭大戰,玩左一陣又唔玩,你地知唔知做咩玩玩下唔玩呢,係啦,就係有人令到人地個頭好痛 ,好彩,佢冇事,我地唔想再有事發生,我地就去沖涼,然後去玩"u佬",玩玩下,有人入黎,話:想唔想聽鬼古呀?想就去710室去聽miss lee講。
我就去左啦,我就聽左一個鬼古,話:
醫院....
唔講啦,我怕睇我個日記d人好驚...我今日講o既野係咁多, ^^
|