唉..唔通我真係要同我個好友-陳綽渟絕交,可能我地絕左交可能都係一件好事,但我有d唔捨得,始終我地都一齊玩過,傾過計....既朋友,但上個星期,佢都有d怪怪地,我病左,佢竟然唔理我,我諗住佢會關心我,但佢係都....算啦,我問過佢,點解唔理我呀,佢答:我同殺仇吵架呀,所以冇理你囉。我想問佢:唔通你成日都係咁樣咩?可惜,我唔敢問,冇辨法啦!我唔想再同佢吵啦,但係佢....我問佢,不如我地絕交,我諗住佢話唔好啦,但佢竟然話是但,可能佢常日同d男仔好好感情,覺得同女仔玩係好無聊,不`過呢d都係我個直覺黎姐,唔一定係既,但佢真係有同男仔一齊唱衰我,唉,總之講呢d野令到我個心好亂呀,我都唔知我打緊d咩,我唔知點算呀,有冇人可以話俾我知我而定點做好.....
|