~%樂樂^﹏^的日記版版......~%

睇下我個日記啦,好好睇架!!

你一定會好中意,我打個d日記好長架,希望你地唔會介意啦^^

睇完可以留言,唔番都冇所謂架,我係咪好大方呢?- -

2007 年 5 月 25 日  星期五   晴天


今日老師好賤呀.... 無奈 分類: 未分類

嗚嗚...今日我地有一個集體創作(視藝),我要同我地個班好討厭o既人一組-李xx,佢人又矮,人又衰,做野都做得唔好o既,我地全班都好憎佢,好彩唔洗同我個仇人一組,不過我係都唔訓氣呀!!

 

語言堂個陣,我個絕左交o既朋友-陳綽渟坐埋一齊,我唔記得左bring原子筆去語言室,班長又得一枝筆,佢有好多枝,我就好無奈咁同佢講:呀..呀...普通朋友呀....我想..我想..問你借一枝筆..得唔得?

佢話:雖然我地係絕左交o既朋友,但我都可以借枝俾你^﹏^

我聽到呢句之後,覺得好驚訝。﹏。....

我上圖書堂個陣,我地上成長課,我地分組,女仔還女仔,男仔還男仔,就係咁樣分組,我開頭有d唔開心,但我聽到d同學好開心,就令到我都好開心^_^

番屋企個陣,我同"孔家兩大小姐"一齊走,佢地唔係大小姐,其實係我地個間補習社常日好遲番個兩個,因此我地叫佢地做大小姐啦^^









訪客留言 (返回 enya 的日誌)


samtom929 於 2007-06-11 08:26 PM 發表:
hi!快點嚟我嘅日誌關於你哋!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



enya 於 2007-05-26 09:39 PM 發表:
加左好奈啦
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



enya 於 2007-05-26 09:36 PM 發表:
.....唔好咁樣同我講野啦,你會傷到我o既自尊架=_=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



粱汶傑 於 2007-05-25 10:21 PM 發表:
hi!
我到咗,
記得+我。
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wong120196 於 2007-05-25 10:06 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





enya
暱稱: 樂樂^﹏^
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
爆野日......
哥哥唔俾我玩電腦
我今日去宿營
我今日身體檢查....
嘩哈哈
文章分類
全部 (25)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 25
留言總數: 20
今日人氣: 7
累積人氣: 1978
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed