嗚嗚...今日我地有一個集體創作(視藝),我要同我地個班好討厭o既人一組-李xx,佢人又矮,人又衰,做野都做得唔好o既,我地全班都好憎佢,好彩唔洗同我個仇人一組,不過我係都唔訓氣呀!!
語言堂個陣,我個絕左交o既朋友-陳綽渟坐埋一齊,我唔記得左bring原子筆去語言室,班長又得一枝筆,佢有好多枝,我就好無奈咁同佢講:呀..呀...普通朋友呀....我想..我想..問你借一枝筆..得唔得?
佢話:雖然我地係絕左交o既朋友,但我都可以借枝俾你^﹏^
我聽到呢句之後,覺得好驚訝。﹏。....
我上圖書堂個陣,我地上成長課,我地分組,女仔還女仔,男仔還男仔,就係咁樣分組,我開頭有d唔開心,但我聽到d同學好開心,就令到我都好開心^_^
番屋企個陣,我同"孔家兩大小姐"一齊走,佢地唔係大小姐,其實係我地個間補習社常日好遲番個兩個,因此我地叫佢地做大小姐啦^^
|