阿成在msn叫我去拎書,討論了几個小時,最後他仲爆一大堆粗口,唉~~~次次都係咁...一話吾去就係咁.....無辦法,所以我還是出去拎書。順便去買了個包食。
我們去拎書叫理阿陽,去到距屋企冇人應.....打了几十個電話,都冇人聽...原來我的手機是冇錢了...接着我想起來....問成:有冇帶身份證去拎書。距答冇.......叫人出來拎書反而吾帶身分證....頂距吾順.....
最後有人開左門,......(閱讀全文)
終於結束了個几星期留在家的日子了....但出了去也不怎樣
出去的是為了剪髲......和阿成出去的......到了理髪店。洗頭的叫我進去洗,我便進去了,但原來是要加錢的(事後才知)幫我剪的師父又是在叫我[拉直髪],真是的,好像慣例..次次幫我剪的都叫我[拉]...真痳煩。剪完等阿成超久,我出去買點東西吃,要了個芝麻糊加香腸,他還未出...我又係到呆....,下去買了個按摩......(閱讀全文)