| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2010 年 6 月 10 日 星期四  |
| 紀念冊之對Eva印象 |
分類: 未分類 |
因為今日冇咩打,所以打呢個
第一印象:
似憨豆:5% <<食蕉啦妳
好人:15%
似古巨基:5%
good:15%
Cute:10%
呆:20% <<-_-^頂爆妳個肺...
搞笑:10%
好玩:5%
善解人意:5%
沉默:5%
無印象:5%
現在呢?
good*2:30%
朋友仔:5%
傻瓜1個:5%
搞笑左:5%
內向:5%
Cute*2:5%
好中意笑:5%
之後果40%同第一印象都係一樣
我本紀念冊留言通常都係
加油啊...一齊努力啊...唔好唔記得我啊..
有3個就係話我好令囡...(好假)
之後有個好搞笑,佢話我成績好好,係咪成日溫習,我念係啦..成日都唔上msn..
唔玩msn可以玩第2樣架嘛,不過我d成績1d都唔好lo
之後有個話好高興認識我,我都好高興認識妳呀*w*
唔!淨得咁多咋,不過仲有1個人未比我...
如果我冇比妳寫既話,唔該留抵對我既印象同留言呀,萬分感謝!
不過記著改為悄悄話....
因為我通常第一眼都係睇果度
我有被妳寫過既就唔該留個CM先好走...
係咁多啦...Byebye~~
|
2010 年 6 月 9 日 星期三  |
| 今日考國文呀'' |
分類: 未分類 |
哇哇哇
今日落好大雨呀
d水入曬落個鞋度lo
又唔打黑色暴雨
一落就要落最大,落少少就唔好落!
講番正題
今日考中文,果d問答得戈少少
占20分左右咋
叫佢食屎啦....人地尋日淨係溫左問答咋
咁我不如唔溫好啦-.-
之後溫數堂,發牛豆
放學之後番到屋k
食"巨浪".唔係薯片呀
係薯條呀!!!!!!!
唔知大家食過未
前幾日我開電視就見到果個新講告
@@之後即刻叫xx幫我買番黎
有原味,辣味,紫菜,芥末
開左之後
d薯條......長約2.5cm,寬0.5cm,高0.5cm
爆細條lolololololo,不過有好多
係啦,,聽日考Maths
所以成日係度玩.=]kakak
唔up la,,,,See You Tomorrow~ |
2010 年 6 月 8 日 星期二  |
| 今日考Eng呀 |
分類: 未分類 |
哇哇哇
今日考英!!!!!!!!!
簡單到呀...
連平時大測都不如
之後洪老師黎觀
要我地默詞解woo
70咋....2分1個
默50個-,-
聽日就考國文啦啦啦
我遲d先溫
真係討厭溫習
叫果d發明文字既人去食 啦
哼哼哼
其實念住8點幾先溫
點係念念吓,都係唔好lu
因為.....
我係玩一陣先,再溫,跟住食野,先再搵.....搞到我溫德育都要成2粒鐘 -__-''
一係就一邊聽歌一邊溫,搞到我都唔記得我溫左d咩
唔up啦,我依家溫啦
唔係我念連6個鐘都溫唔到
ByeBye~~~~~~~~@@~~~~~~~~~
順便山埋機..[]\=- |
2010 年 6 月 5 日 星期六  |
| 最後一日 |
分類: 未分類 |
今日,雖然係小六毅既最後一日
但係都好似平時咁...悶
國文堂,王老師派番果d記念冊比我地班果d人
-_-早知係咁,我都比王老師啦
我仲以為比左佢唔會寫+我唔夠膽
之後就....放學
同Bobby陳一齊行
行啊行啊行啊
番到屋k食飯...之後就...睇小雙俠大結局
睇完就打機
差唔多打左成日機
唔係上Facebook,Aobi,Qooza就係上Msn
一係就玩果d網上遊戲(如:7k7k果d)
一陣又做"荃"
依家真係愈黎愈唔搞笑
淨得戈有哈利波特果個....搞笑
之後睇埋"掌上明珠"大結局
- -係啦...唔講啦
我要睇電視啦~~~~~~~~Bye~~~~~~ |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | »
|