Eva之日誌
靚女,比個面啦喂..留個cm都好呀
eva_appie
暱稱: EvaTam
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
2010-09-08
成個月冇打Bg咁制-口-
夏令第4日@
夏令第3日@
夏令第2日@
文章分類
全部 (41)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 41
留言總數: 71
今日人氣: 0
累積人氣: 340
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 6 月 10 日  星期四   晴天


紀念冊之對Eva印象 分類: 未分類
因為今日冇咩打,所以打呢個

第一印象:

似憨豆:5% <<食蕉啦妳
好人:15%
似古巨基:5%
good:15%
Cute:10%
呆:20% <<-_-^頂爆妳個肺...
搞笑:10%
好玩:5%
善解人意:5%
沉默:5%
無印象:5%

現在呢?

good*2:30%
朋友仔:5%
傻瓜1個:5%
搞笑左:5%
內向:5%
Cute*2:5%
好中意笑:5%

之後果40%同第一印象都係一樣

我本紀念冊留言通常都係
加油啊...一齊努力啊...唔好唔記得我啊..
有3個就係話我好令囡...(好假)
之後有個好搞笑,佢話我成績好好,係咪成日溫習,我念係啦..成日都唔上msn..
唔玩msn可以玩第2樣架嘛,不過我d成績1d都唔好lo
之後有個話好高興認識我,我都好高興認識妳呀*w*
唔!淨得咁多咋,不過仲有1個人未比我...

如果我冇比妳寫既話,唔該留抵對我既印象同留言呀,萬分感謝!
不過記著改為悄悄話....
因為我通常第一眼都係睇果度
我有被妳寫過既就唔該留個CM先好走...

係咁多啦...Byebye~~


2010 年 6 月 9 日  星期三   晴天


日式麵包王主題曲 Good!!!爆好聽 分類: 未分類

我至愛既卡通哇*v*



今日考國文呀'' 分類: 未分類

哇哇哇

今日落好大雨呀

d水入曬落個鞋度lo

又唔打黑色暴雨

一落就要落最大,落少少就唔好落!

講番正題

今日考中文,果d問答得戈少少

占20分左右咋

叫佢食屎啦....人地尋日淨係溫左問答咋

咁我不如唔溫好啦-.-

之後溫數堂,發牛豆

放學之後番到屋k

食"巨浪".唔係薯片呀

薯條呀!!!!!!!

唔知大家食過未

前幾日我開電視就見到果個新講告

@@之後即刻叫xx幫我買番黎

有原味,辣味,紫菜,芥末

開左之後

d薯條......長約2.5cm,寬0.5cm,高0.5cm

爆細條lolololololo,不過有好多

係啦,,聽日考Maths

所以成日係度玩.=]kakak

唔up la,,,,See You Tomorrow~



2010 年 6 月 8 日  星期二   晴天


今日考Eng呀 分類: 未分類

哇哇哇

今日考英!!!!!!!!!

簡單到呀...

連平時大測都不如

之後洪老師黎觀

要我地默詞解woo

70咋....2分1個

默50個-,-

聽日就考國文啦啦啦

我遲d先溫

真係討厭溫習

叫果d發明文字既人去食

哼哼哼

其實念住8點幾先溫

點係念念吓,都係唔好lu

因為.....

我係玩一陣先,再溫,跟住食野,先再搵.....搞到我溫德育都要成2粒鐘 -__-''

一係就一邊聽歌一邊溫,搞到我都唔記得我溫左d咩

唔up啦,我依家溫啦

唔係我念連6個鐘都溫唔到

ByeBye~~~~~~~~@@~~~~~~~~~

順便山埋機..[]\=-



2010 年 6 月 5 日  星期六   晴天


最後一日 分類: 未分類

今日,雖然係小六毅既最後一日

但係都好似平時咁...悶

國文堂,王老師派番果d記念冊比我地班果d人

-_-早知係咁,我都比王老師啦

我仲以為比左佢唔會寫+我唔夠膽

之後就....放學

同Bobby陳一齊行

行啊行啊行啊

番到屋k食飯...之後就...睇小雙俠大結局

睇完就打機

差唔多打左成日機

唔係上Facebook,Aobi,Qooza就係上Msn

一係就玩果d網上遊戲(如:7k7k果d)

一陣又做"荃"

依家真係愈黎愈唔搞笑

淨得戈有哈利波特果個....搞笑

之後睇埋"掌上明珠"大結局

- -係啦...唔講啦

我要睇電視啦~~~~~~~~Bye~~~~~~