Eva之日誌
靚女,比個面啦喂..留個cm都好呀
eva_appie
暱稱: EvaTam
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
2010-09-08
成個月冇打Bg咁制-口-
夏令第4日@
夏令第3日@
夏令第2日@
文章分類
全部 (41)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 41
留言總數: 71
今日人氣: 1
累積人氣: 341
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 4 月 13 日  星期二   晴天


2010-04-13 分類: 未分類

今日

黑仔lo

欠數學功課2題

鄧生老母...

一時話我地5睇手冊,又話果手冊比我地都廢,又5認真做功課

我不知幾認真做,成日都話我求求其其做功課,5通佢有天眼?就算幾認真啊佢都5知啦

一題令我煩惱的數學題我5識都冇亂做,念左勁內時間先做到...只不過都係錯傘=,=我愚啊嘛

但係今次明明係班長冇寫手冊,睇左都冇用啦

佢仲話我5好賴手冊

咩都係佢講曬啦....咁5好要果手冊lo....係5係都咁...

成日都哈我地...哼...

如果佢5係老師我一定串ga佢

懶係口才好咁...

下晝超搞笑lo

''一講曹操,曹操就到''係真架

我同某人講Miss 李今日比好多功課我地......(5係壞話)

跟住Miss李就行過經過....

之後就講鄧生點點點....(都5係壞話)

跟住鄧生真係又行過lo  @@'

話5定講Miss楊Miss楊都時真係會出現

Miss楊已經5係我地間學校度教啦

今日5洗跑步

5知點解....鄧生黑口黑面咁

佢仲話聽日跑多d

我訓5著啊

所以無聊起身上Blog

咁又一日啦

GoodBye~~

 

 



2010 年 4 月 12 日  星期一   晴天


2010-04-12 分類: 未分類

今日,

英閱讀....哇

睇果Mr.xxx講書真係好咩lo

寫d字又一痴埋一堆,超難睇

體育堂跑10個圈5分鐘

好辛苦...

平時鄧生操跑步,我地係又慢跑又偷懶,所以咪好似5累咁lo

今次要快跑...攞命

國文堂默野

超爆easy

美術堂整埋d石灰

整到隻手都5洗要

不過

我要係整得好開心

5g點解?

會有咁既感覺

放學跑步跑死人

朝早已經夠啦

仲要下晝跑....

咁又1day

GoodBye~



2010 年 4 月 11 日  星期日   晴天


2010-04-11 呆滯 分類: 未分類

今日,

成日係屋k

玩電腦.NDS

超哈皮

NDS既迷失蔚藍2終於

打爆機啦

上年既12月入既game

用左4個月先打爆...好似內左d - -'

不過我又5係成日玩

下晝2點半做功課做到...4點幾

做左2粒鐘...

我家姐影既藝術相..攞左番黎

超靚lo

+上我家姐本身又靚..嘻嘻

人靚景靚3都靚

我都想去影

冇野up la

咁又1day

GoodBye~

 



2010 年 4 月 10 日  星期六   晴天


2010-04-10 分類: 未分類

今日

第一堂就英文啦

今堂默野

我有90%信心一定可以攞到9字頭

10%係8字頭

都5g準唔準架

話5到我度時攞得戈70幾分

不過冇咩可能...呵呵

跟住國文堂

我以為要默野

點g.....原來改左期

搞到我尋晚傻傻下咁溫左成晚

英文都冇溫過....真係.....

數學堂派卷

超爆勁低分lo

得戈80幾   (因為份卷果果人都話好簡單,所以8字頭都算低啦)

不過後面戈位仲低分過我

超爽....我今段要超越佢啊........其實我同佢既分數都差5多,只不過高過我少少

所以要追到佢都5係一件難事..嗯嗯

放學跑12圈...好似係12

跑左咁內

都冇點瘦過....唉.....

一日就咁完

EvaTam 同妳講 ByeBye啦~=3=



2010 年 4 月 9 日  星期五   晴天


2010-04-09 愉快 分類: 未分類

今日,

英會話...悶到....

體育...我都好想參加3人籃球啊

不過太遲啦

成堂係度玩...超爽

王老師今日剪左果新髮型

超.......咩lo,成個冬菇咁

不過都幾Q丫~

數學堂攞命

悶到嘔電

仲要兩堂添

跟住D堂都冇咩好講啦

放學之後

跑步,跑15個圈

冇咩感覺,..已經慣左啦ma

咁又一day

GoodBye~

我想一直同大家講既說話

"請別怪我太呆滯,只是我媽太無謂"

自己慢慢理解啦