今日
黑仔lo
欠數學功課2題
鄧生老母...
一時話我地5睇手冊,又話果手冊比我地都廢,又5認真做功課
我不知幾認真做,成日都話我求求其其做功課,5通佢有天眼?就算幾認真啊佢都5知啦
一題令我煩惱的數學題我5識都冇亂做,念左勁內時間先做到...只不過都係錯傘=,=我愚啊嘛
但係今次明明係班長冇寫手冊,睇左都冇用啦
佢仲話我5好賴手冊
咩都係佢講曬啦....咁5好要果手冊lo....係5係都咁...
成日都哈我地...哼...
如果佢5係老師我一定串ga佢
懶係口才好咁...
下晝超搞笑lo
''一講曹操,曹操就到''係真架
我同某人講Miss 李今日比好多功課我地......(5係壞話)
跟住Miss李就行過經過....
之後就講鄧生點點點....(都5係壞話)
跟住鄧生真係又行過lo @@'
話5定講Miss楊Miss楊都時真係會出現
Miss楊已經5係我地間學校度教啦
今日5洗跑步
5知點解....鄧生黑口黑面咁
佢仲話聽日跑多d
我訓5著啊
所以無聊起身上Blog
咁又一日啦
GoodBye~~
|