Eva之日誌
靚女,比個面啦喂..留個cm都好呀
eva_appie
暱稱: EvaTam
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2010-09-08
成個月冇打Bg咁制-口-
夏令第4日@
夏令第3日@
夏令第2日@
文章分類
全部 (41)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 41
留言總數: 71
今日人氣: 1
累積人氣: 345
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 6 月 3 日  星期四   晴天


2010-06-03 分類: 未分類

喂喂

我岩岩搵到樣野

分享下



2010-06-03 分類: 未分類

今日星期四

岑組長又冇番黎- .-''佢成日都病...真係慘慘慘

所以....

我地個組又冇查工式..=]]嘻

中文數學普通話堂

發曬牛豆咁呀我

爆想訓...悶到阿媽都唔認得= =唉

電腦做Frish...嗯嗯登左分

下晝番到托梗係吹水喇

妳唔好以為我好似好勤力咁

其實我番到托係度狂吹水

搞到我日日都係做得戈少少

不過有做過好過冇做過呀

德育...好煩lo

個腳老師,成堂係度講廢話- -''

常識梗係默野啦....94,- -

今日超爽...爽yy de

因為今日鄧生唔洗我地留堂呀呀yeahyeah

放學做值日(因為有野留左係課室,其實係罰做黎+)         

然之後去搵Miss黃補打字

之後同呀黃慧+唐佩一齊行

行行行..行左番黎

之後做功課

做完上Qooza打Blog =_______________=

冇野up la...聽日見...byebye~



2010 年 5 月 29 日  星期六   晴天


2010-05-29 分類: 未分類

今日

星期6=='講廢話

聽日放假lu..happyhappy

常識堂試默

19分!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

叫老師唔好出酸雨果題

老師偏要出

唔合格..要每題抄3次lo,抄死

好彩唔計分jor

數學

計數計數計數數數數~~~

睇到個"數"字都黑人憎

其實我唔憎上數學堂架....係唔想見到個鄧生咋嘛

晏晝托兒所(唉唉~_~)

做功課ing,,,,

做左兩粒鐘/3\就做曬

淨差常識工作紙

做做吓有一班靚妹打架

化地瑪v s同善堂

3年班既....我托兒所d人都係超恐佈架(3年班戈d成個大姐大咁架)

不過都唔係第1次架啦

 

打都....哇哇*0*唔知點形容好

最未化地瑪果個哭左

明明係佢打人先架...係哭都唔係佢哭啦

好彩我畢嬲都唔入佢地個群jor -;-

有d好小氣架,比如:

有人坐左佢平時坐個位

佢打死都要坐果個位

唔比佢坐就哭....- -

唔比佢坐又真係哭左出黎lo

搞到好似我哈佢咁-   .-

跟住d細路又成日v v嘩嘩咁叫

煩到死!!

 



2010 年 5 月 25 日  星期二   晴天


2010-05-25 分類: 未分類

今日

幾搞野既1日

數派卷//小測既

9字頭咋T^T...差個幾分都唔比我口算題錯左

食屎啦-3-''超唔低lo,我地班差唔多個個100

常識堂冇派卷

車~~~~~~~~~~~~~~~~~'

電腦堂欸欸欸

做完Flash又要打字

煩煩煩煩煩架

Eng堂....大測

我臨急抱佛腳,溫左少少 = ='汗

好彩.....我平時都有聽書

識曬~~~~~~~~~~~~~~~

下晝.....

德育...哇kakakak

玩遊戲-玩好似之後逐格鬥頂著個報紙跑果個game

 

笑屎我...梁文靜玩到.....

之後,玩拋波...

Joy意圖功擊腳老師

= =整親腳老師

;;;係郭老師呀...

不過Joy都唔係意圖功擊既,唔小心咋嘛...= =

之後果d唔up啦

音樂堂

其實好似老師咁講呀

我真係好羨慕歐卓盈架

=[]=*跟住李佩拉小提琴

小提琴d音真係唔係幾順下

我依家目前最想學既都係鋼琴

不過冇可能實現架~_~

last屎個堂數學評估

嗯嗯....幾好

之後搜書包

搜到阿物x同物x有帶手機

就係咁多啦



2010 年 5 月 23 日  星期日   晴天


暑期活動 分類: 未分類

我入左劍擊班啊

有3個選擇,我念應該要3個填曬架啦

本來我寫左圍棋啦,羽毛球啦

最尾念唔到所以寫劍擊

仲以為唔會中架啦

點G.....唉唉= =

年年都係咁,我最唔想入果班就偏偏要入

如果3個都想,老師就幫我簡個我冇寫既班...

魚蝦活動又係咁(魚蝦係同音異字_+)

又係被老師踢左入去中文打文

所以呢

我想問吓妳地入左咩班

同唔同我1班

我淨係知Bobby Chan+王老吉同我1班

唔知仲有冇人同我1班呢???