| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2010 年 6 月 3 日 星期四  |
| 2010-06-03 |
分類: 未分類 |
今日星期四
岑組長又冇番黎- .-''佢成日都病...真係慘慘慘
所以....
我地個組又冇查工式..=]]嘻
中文數學普通話堂
發曬牛豆咁呀我
爆想訓...悶到阿媽都唔認得= =唉
電腦做Frish...嗯嗯登左分
下晝番到托梗係吹水喇
妳唔好以為我好似好勤力咁
其實我番到托係度狂吹水
搞到我日日都係做得戈少少
不過有做過好過冇做過呀
德育...好煩lo
個腳老師,成堂係度講廢話- -''
常識梗係默野啦....94,- -
今日超爽...爽yy de
因為今日鄧生唔洗我地留堂呀呀yeahyeah
放學做值日(因為有野留左係課室,其實係罰做黎+)
然之後去搵Miss黃補打字
之後同呀黃慧+唐佩一齊行
行行行..行左番黎
之後做功課
做完上Qooza打Blog =_______________=
冇野up la...聽日見...byebye~ |
2010 年 5 月 29 日 星期六  |
| 2010-05-29 |
分類: 未分類 |
今日
星期6=='講廢話
聽日放假lu..happyhappy
常識堂試默
19分!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
叫老師唔好出酸雨果題
老師偏要出
唔合格..要每題抄3次lo,抄死
好彩唔計分jor
數學
計數計數計數數數數~~~
睇到個"數"字都黑人憎
其實我唔憎上數學堂架....係唔想見到個鄧生咋嘛
晏晝托兒所(唉唉~_~)
做功課ing,,,,
做左兩粒鐘/3\就做曬
淨差常識工作紙
做做吓有一班靚妹打架
化地瑪v s同善堂
3年班既....我托兒所d人都係超恐佈架(3年班戈d成個大姐大咁架)
不過都唔係第1次架啦
打都....哇哇*0*唔知點形容好
最未化地瑪果個哭左
明明係佢打人先架...係哭都唔係佢哭啦
好彩我畢嬲都唔入佢地個群jor -;-
有d好小氣架,比如:
有人坐左佢平時坐個位
佢打死都要坐果個位
唔比佢坐就哭....- -
唔比佢坐又真係哭左出黎lo
搞到好似我哈佢咁- .-
跟住d細路又成日v v嘩嘩咁叫
煩到死!!
|
2010 年 5 月 25 日 星期二  |
| 2010-05-25 |
分類: 未分類 |
今日
幾搞野既1日
數派卷//小測既
9字頭咋T^T...差個幾分都唔比我 口算題錯左
食屎啦-3-''超唔低lo,我地班差唔多個個100
常識堂冇派卷
車~~~~~~~~~~~~~~~~~'
電腦堂欸欸欸
做完Flash又要打字
煩煩煩煩煩架
Eng堂.... 大測
我臨急抱佛腳,溫左少少 = ='汗
好彩.....我平時都有聽書
識曬~~~~~~~~~~~~~~~
下晝.....
德育...哇kakakak
玩遊戲-玩好似之後逐格鬥頂著個報紙跑果個game
笑屎我...梁文靜玩到.....
之後,玩拋波...
Joy意圖功擊腳老師
= =整親腳老師
;;;係郭老師呀...
不過Joy都唔係意圖功擊既,唔小心咋嘛...= =
之後果d唔up啦
音樂堂
其實好似老師咁講呀
我真係好羨慕歐卓盈架
=[]=*跟住李佩拉小提琴
小提琴d音真係唔係幾順下
我依家目前最想學既都係鋼琴
不過冇可能實現架~_~
last屎個堂數學評估
嗯嗯....幾好
之後搜書包
搜到阿物x同物x有帶手機
就係咁多啦 |
2010 年 5 月 23 日 星期日  |
| 暑期活動 |
分類: 未分類 |
我入左劍擊班啊
有3個選擇,我念應該要3個填曬架啦
本來我寫左圍棋啦,羽毛球啦
最尾念唔到所以寫劍擊
仲以為唔會中架啦
點G.....唉唉= =
年年都係咁,我最唔想入果班就偏偏要入
如果3個都想,老師就幫我簡個我冇寫既班...
魚蝦活動又係咁(魚蝦係同音異字_+)
又係被老師踢左入去中文打文
所以呢
我想問吓妳地入左咩班
同唔同我1班
我淨係知Bobby Chan+王老吉同我1班
唔知仲有冇人同我1班呢??? |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | »
|