.______________." 又1日.. 就快考試啦.3.話咁快又1年` 咁難得先識到咁好既f1 同學仔-3-又要走.
-v-今日好開心. Jessica送左樽願望星星比我` 謝了(好sweet) 近排轉行聽中文歌-0-王菀之把聲好靚.好嗲-v-"
.v.努力溫書~
仲有個半月. 好好珍惜:]