今日番半晝(但係我choir要留係學校-,-)
同esther去001玩kelly部琴-0-
跟住上番5樓練練練-,-凸
比ms chan捉頭髮.0.!
(我會剪哂佢架啦-,-)
跟住放人食飯.
同esther去遊街市!
去到魚檔睇人湯魚. 湯田雞-0-
睇到...o哂-,-v
田雞見到有好多種色. 黑綠啡都有.
湯田雞要斬佢個頭. then係肚到介一下再mok皮~
-___-初初都唔敢睇. 心痛..
番學校途中. 好大雨!
裙+襪濕哂~-___-凸
晚上的畢業禮相當隆重!
個個老師著到靚爆鏡番黎.
連平時唔著裙既connie yuen都著裙出席.
當然我地班主任好靚女啦-v-"
放人都已經9點半. 攰!
我想沖涼-.-
|