想哭的時候" 就好好抬起頭來看著天空 =)
- 喜歡還是得放棄`再心愛的東西" 都要學懂放手.
ever_dreams
暱稱: 旋轉木馬=)
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« August 2020 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
最新文章
-_-;黑色星期五
突然想打番qooza
漫長.
綵排~
紅哥-v-~
文章分類
全部 (11)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 11
留言總數: 22
今日人氣: 1
累積人氣: 481
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 6 月 5 日  星期四   陰天


綵排~ 驚訝 分類: 未分類

今日inter-Eng. quiz"
我地班輸左-00-"又係1A贏~

放學綵排~
choir唱得好散-,-
我仲有兩首歌未背好叻女.
校歌+大海丫故鄉-0-(番炒~)
dance club跳舞好勁-___-v

-v-聽日畢業禮啦.
凸-,-又要留係學校食. 搞錯!
放半畫. 4點番到學校集合-0-
跟住放我地出去食dinner-_-'

 

*0*星期一唔洗番~






訪客留言 (返回 ever_dreams 的日誌)


LeArc_GC_sze 於 2008-06-07 11:59 PM 發表:
-0- 你仲咁後生 退咩休?! (反枱)

-0- 同.. 同我地一樣...
我都想入choir... 但係... 我唱歌又唔係好聽- -
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



LeArc_GC_sze 於 2008-06-05 09:23 PM 發表:
-v- PIGPIG乖
得閒等我潛入去choir同你一齊唱先(毆)

- - 你地speech day要全校齊人?!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 -V-我出年唔唱啦..退休~
 
唔洗齊哂人..淨係f5+f7+家長+表演者   
Posted at 2008-06-06 10:21 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]