咁今朝都係同eric一齊返學~之後就上去music room lo~經過G10果陣see到miss ng....
佢話尋日放學果時見到我個櫃通有好多rubbish//////咁就俾佢講左一陣~~
之後係music room門口等左好耐先入到去......之後miss ng話本來今日個值日生係no.1
but尋日我有咁多rubbish....so 今日我做....唉~之後上music堂lo......b班d人好靜呀....好唔慣...仲好悶....好想好似2c咁呀.....>3<''
之後上PE堂lo.....自由活動....竟然咁快就有人識我個名.....勁呢~~~哈哈哈哈哈哈~~~
之後我同豬油坐埋一邊lo......點知俾菜狗見到..-0-'' 咁就無端端俾佢罰跑圈/////
咁之後小息lo....冇咩野做....之後eng堂...分左兩班......唉~~~~~
大眼雞教我eng呀......死得la......我仲偷得意咁調左去坐jason前面....之後個馬芷瑩都調左位....
點知大眼雞入到黎....see到個坐位表.....咁我又要調返去之前個位.......唉.....黑仔~~
之後佢話要知我地個eng name......我話我叫Ewan....佢就讀左做''e嘩'' 仆佢個街....之後又話個音唔岩.....屌~
佢真係好撚煩~
之後放學lo.......走果陣同peter....michael....mark...呀毛行落去la.....之後呀毛show隻''密''出黎....又紅又白咁....城個kai子咁...笑死lo.........之後係1樓見到姣呂.....mishael勁大聲叫''呂sir....呂sir''笑到死.....
.之後同eric and mary行返去.........
返到home同呀eric篤波仔.....之後`下午去左打波lo.....ya~有得著新鞋~
歐陽嘉星eng name係Tony呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!我係生活教育科長 .....哈~
下星期三羽毛球選拔呀.......jacky話去...有冇人去呀!!!!!!!!!!!!!!
故事的小黃花 從出生那年就飄著
童年的蕩鞦韆 隨記憶一直晃到現在
ㄖㄨㄟ ㄙㄡ ㄙㄡ ㄒ一 ㄉㄡ ㄒ一
ㄌㄚ ㄙㄡ ㄌㄚ ㄒ一 ㄒ一 ㄒ一 ㄒ一 ㄌㄚ ㄒ一 ㄌㄚ ㄙㄡ
吹著前奏望著天空 我想起花瓣試著掉落
為妳翹課的那一天 花落的那一天
教室的那一間 我怎麼看不見
消失的下雨天 我好想再淋一遍
沒想到失去的勇氣我還留著
好想再問一遍 妳會等待還是離開
颳風這天 我試過握著妳手
但偏偏 雨漸漸 大到我看妳不見
還要多久 我才能在妳身邊
等待放晴的那天 也許我會比較好一點
從前從前 有個人愛妳很久
但偏偏 風漸漸 把距離吹得好遠
好不容易 又能再多愛一天
但故事的最後妳好像還是說了(拜拜)
|