20-7-2006
咁今日都唔係好記得~
朝早出左去黃金到buy MP3.....勁正.....
夜晚打波......屌~諗起就pk~
個pk石曉嵐......一去到就狂串我~頂....都唔知係咪踩親佢條尾~
夾yiu打佢雙打......屌~越打越唔想打.....最後自己狂打出界lose左佢la~仆街~
21-7-2006
咁今日就同隻雞and karen去書展......buy左兩本書......好正~
karen又請我地食ice-cream~呵呵~ 之後隻雞個呀媽打去.....聽到男仔聲.....問佢係咪拍施.....笑死~
之後夜晚去書法......頂~陳xx返左黎.....煩死lu~~~~~~~~
22-7-2006
咁今朝打左陣機.....之後去左展頭髮.......勁型吖!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
之後去左cas lo....
跟住夜晚唔洗打波////so 跟左呀媽去左舅父到lo~~~~
喂喂~聽講星期一係咪改左期呀......
|