咁今日就chinese作文exam...我作左第1個果個....作左城600幾字....肥ken仲勁...2頁作曬....=.=''''
之後miss leung話要10:45先補課...之後eric and 肥ken黎左打機~
eric好狗...打三國果陴偷我隻馬....偷馬賊!!
之後落勁大雨.....我地by輕鐵lo... 之後果條路仔...我地跑果時....都城身wet左....=3='' <=big headB
之後上到去果障...d kai子狂叫.....頂你
之後咪補maths lo~
之後又話下午再補....之後就返黎....miss leung遅左黎....我地就玩到kai曬....
之後我地叫嘖火狗做((PE褲嘖火龍姐姐))
之後走lo....唉yoyoyoyo!!!!!!!!~~~~~~~~~~~
唉.........之前咬左柴既腳e加腫左呀~!!!! 波都冇得打la.>...<    
好痛呀>3<''' 都未試過咬柴咬到咁既7樣....=.=''''
我好似又對有返feel |