咁今日就早會lo......悶/../.
跟住上maths../.做maths....好多上學期都唔記得左....唉//// 真失敗.... (~\ . /~)
之後咪中史lo.....test....勁易.....嘻嘻....+
之後小息....in classroom到玩....
之後P.E...唉...
踢波.....俾呀毛踩腳指公.....=.=''''
之後又俾呀毛射中柱反彈.....射中面...d牙流曬血....
之後中文111111...係到玩,,,,,,,,,
跟住D.T.....慘...冇得打機又冇得做野...呀sir又冇返....悶到死....
之後個死肥ben轉書....又唔識轉....轉中我個口.....屌佢老母....正仆街.....搞到我狂爆粗....頂!!!!
之後腫左....=3=''''
各位同志.....今日係最後一日上堂....好唔舍得同你地上堂既happy day....希望下年可以一齊la....^^''
全因身邊的你將溫暖 贈這普通人
曾經孤僻的我今溫暖 學會愛他人
自知即將要分別 暗暗把你藏在心
人於高速都巿閃身過 沒看見他人
難得當中的你關心我 夢與我追尋
日子將沾上失落 世界將似全陌生
但知當把你思念 我會再歡笑得真
真的......不知我想點...
|