cursorshelp
一個不能說的秘密
2007 年 3 月 10 日  星期六   晴天


好唔開心呀><''' 感動 分類: 未分類

唉.....咁今日就學界la....到山景果陣見到傻僑接女....哈....之後一齊去啦...去到好多人...第一場就對梁球琚la.....3比0輸曬....我同周柏希打單打.....輸左15比3....唉,....過左陣.....係到打NDS^^'''  之後打屯官....win曬~  傻僑幫我計時....唉....用左5分幾先win.,....失敗.....等我諗住5分鐘內.....之後去食野.....梁sir俾左$100我地buy野食^^....   哈~返到去.....`打南官....李鷹揚條女都幾ok.....另外果d都ok...^^   之後黃子打第一單....對李鷹揚-0-''''   15比2....輸左....唉...之後我同李鷹揚打雙打..輸..15比6....其實都ok....之後同南官既一個唔知咩人...打得都ok....不過我岩岩鬼咁興....攞佢黎散熱- -''    之後黃子場雙打.....輸左...><....之後佢勁唔開心...我都好明白....林育成都係....之後球會個呀sir話我之前場單打打得ok....^^   '''   之後傻僑請飲野...佢真係好有錢...個銀包入面有幾張$500   傻嫁,~  之後仲請我地搭taxi.....   好唔開心呀.....輸得好唔抵呀><'''''  



2007 年 3 月 8 日  星期四   晴天


學界!!! 開心 分類: 未分類

今日....上chem 啦..... 肥曾用火機燒張桌.....笑到我死.....狂俾miss罵.....之後bio....miss又冇返....黃健晉話''電眼肥曾''進化左做''烈焰肥曾''    笑足我成堂^^'''    笑到死...... -0-''  小息....悶....中文...點解連寥sir都知我俾外評d人揀中左要傾計....之後就好悶咁過....lunch...行返去....行果陣諗到羽毛球有招新招應該會好勁^^''''  yes~    之後返去...eng....又做果d野.....地理....同肥曾吹水....佢真係好on 9.....but唔知點解好hapi.....週會....講d理財...都ok~放學...    係上面玩左陣去練波...係禮堂勁叫d人....^^''   之後同佢地練la....張思俊又係到講d 3級野.....笑到kai....傻僑狂係到講打學界果陣點串人.....  同佢地一齊真係好開心////  打到5點到.....走....^^'''''傻僑俾左$6....  ^^'''' 佢真係太有錢.... 

星期六打學界la.....10點15打梁球琚.....得閒過黎睇la^^    應該打到1點幾到......     今年要第1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  



2007 年 2 月 25 日  星期日   晴天


好耐冇打tim... 驚訝 分類: 未分類

好耐冇打過lu.....but e個新年都過得幾ok既....有好多利是.....哈~睇黎今年又可以突破$2000大關....哈哈哈!!!   咁今日起身都冇咩野做....打metal slug....一次過打曬6集~   爽!   之後就做hw......

哈~尋日好hapi......because去左南浪''凱''灣....之後仲去埋凱旋門到....超正呀!!!   d會所都ON 9.....咁撚令....   ^^'''     好想丙去多次.... ><'''                唉....3月有好多比賽....又要雙打聯賽...奐要學界...個個星期都要    打..........-0-'''    

打住咁多先...... ^&*#%@&^%##*%^@^$%&%^*@#%$^%%^%^&^*(*)(*()*^%%#$@l::!@$$%$^^#$%@$^@&^^%&$%^&^%&w#%^$%&%^*^&(*&)(*)*(^(*^&r&%$^%#



2007 年 2 月 8 日  星期四   晴天


>< 鬱悶 分類: 未分類

咁今朝早左陪eric返去....because佢要cheak hair....哈~之後miss ng又冇返....之後就做下hw la....maths....做數...識曬...PTH....聽歌...都唔好聽既....同令仔賢傾計....小息....dicky同nick...好似被人見到佢地玩粉筆.......之後我...eric...dicky and nick 4個一齊玩d 粉筆....全中....but我地e加要停一停....555/....之後電腦....悶~  lunch...返hm.....返去...eng....悶....sleepy~ 歷史同令仔賢傾計....but....又問中我and俾桂英講-3-''   中文默書.....唉.......雖然識....唉......   放學.....諗住搵呀xxx....but佢俾人罰.......><'''''''''

 

我相信今次唔得....下次仲有機會既....>v<'''    希望真係有啦~      plz~



2007 年 1 月 30 日  星期二   晴天


選拔~ 鬱悶 分類: 未分類

咁今朝早左返去攞返個筆袋la./..   ....之後化學....聽下書....生物...玩~小息...抄hw~ 中文.....好搞野....lunch返hm...返到去玩粉筆....之後同張爺and jason一齊落去電腦室...哈~之後悶死.....之後奐上返去地理...仲悶....同肥曾吹水..之後班主任堂...好心就好似以前miss tang咁自己睇la.....又要聽佢講-3- 之後分組咩設計雜誌....我地係到寫咩豐胸....勁搞野...之後同eric勁快咁行返去.....

聽日原來就要去選果個唔知咩...總知就選中就會超勁勁勁勁勁...得3個人....選中果3個就會代表屯門出去比賽....e加已經緊張><'' 都未試過e d野....唉....希望得啦~



ewan7419
暱稱: SIU 忌廉..
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-08-12
又補課
woww...
唉....
++''
文章分類
全部 (314)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
cas[[[D2]]]
香港羽總... ^^
歌詞庳
最近訪客
最近沒有訪客
星座占卜
★ブログにスパイス★
ブログパーツなら-blogwasabi-
日誌統計
文章總數: 314
留言總數: 80
今日人氣: 11
累積人氣: 6459
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed