好耐冇打過lu.....but e個新年都過得幾ok既....有好多利是.....哈~睇黎今年又可以突破$2000大關....哈哈哈!!! 咁今日起身都冇咩野做....打metal slug....一次過打曬6集~ 爽! 之後就做hw......
哈~尋日好hapi......because去左南浪''凱''灣....之後仲去埋凱旋門到....超正呀!!! d會所都ON 9.....咁撚令.... ^^''' 好想丙去多次.... ><''' 唉....3月有好多比賽....又要雙打聯賽...奐要學界...個個星期都要 打..........-0-'''
打住咁多先...... ^&*#%@&^%##*%^@^$%&%^*@#%$^%%^%^&^*(*)(*()*^%%#$@l::!@$$%$^^#$%@$^@&^^%&$%^&^%&w#%^$%&%^*^&(*&)(*)*(^(*^&r&%$^%# |