cursorshelp
一個不能說的秘密
2006 年 12 月 10 日  星期日   晴天


好驚呀..... 鬱悶 分類: 未分類

咁尋日朝早就去左北區醫院la....去俾醫生cheak下隻牙la...係1月25入去做手術...果日星期四..冇得返學...第日仲要休息..又冇得返....慘...but最慘既係要我全身麻醉...咁會勁偒身嫁ma....唉~做完個手術肯定廢曬...唉...好驚呀><'''...之後今朝就去左琵琶la.....之後返hm....做hw...    唉~之前又打爆拍...又要買,,,,冇$$$$$$$.....希望buy Ti 10 la...好正嫁....but要成7百幾...屌~煩....



2006 年 12 月 7 日  星期四   晴天


全方位 分類: 未分類

咁今日就係全方位學習日la....我地返9點...朝早就玩左陣電腦...成8點10到...小強仲on緊line~正仆街~之後我就走la...返到去仲玩到c d e班d人係到...等左陣我地就集合la...好快就走左...係車到jason又同karen傾電話-0-''''     諗住call俾BWE嫁ma....佢又冇聽...可能上緊堂la....之後到左就去睇野la....睇睇下BWE先打黎...miss係到..so冇聽到...--''    之後又見到大猩猩...原來佢係讀青衣ive...e加先知..哈~之後又睇d無聊野...行行下...到左個唔知咩野...冇得揸車...勁,正....開頭小強同思思上左去玩....小強揸..思思坐...狂撞車...唉...果言係車神....之後我同蔡生上左去玩...俾佢快左d...有得揸...我就坐la....快過小強...but撞車撞到死...唉........之後就返去la...係車到玩...嘻~之後等左陣eric就到lu...之後肥ken果d又到埋...之後就去m記食野...我地係到咩咩....總之勁搞野...笑到我死...之後奐see到tong又去左食...又以為我地影佢...pk la~之後返hm...打機~做hw....之後夜晚打波la~~~^^'''''''''''''''              



2006 年 12 月 6 日  星期三   晴天


好hapi~ 愉快 分類: 未分類

咁今朝遲左小小返...but冇遲到...哈~返到去see到mark係到玩mic鳩...哈~之後早會..悶...地理/...無聊~之後生活教育~係到做d類似心理test既野....哈~我係d考究性工作既....哈~~~~之後中史..有聽書..but好易~小息..玩粉筆^^'''      之後就eng la...冇默書....有聽書...勁乖!!!!!之後lunch...同eric行返去...之後就中文...做聆聽...10/25...唉.....之後maths...test...都ok~   做數...識曬~^^''''    之後佢地係到話張敬宗係''西哥''  又話佢好淫賤...but我feel唔係lo....佢咁好人....-3-'''''  之後放學///d班 d人好多要補默...之後我拍佢地班門....點知羅桂英望一望就算...車~之後同呀邊個邊個行返去.........

 

真想帶你見見 我剛識到的她.....我想聽你意見 這算是病吧 ?
為何無論我 願意怎樣試 怎樣也
沒令自己戀上她 ?


難道沒練習太耐 感覺都追不回來
試圖再 努力愛 也顯得不自在
不懂得如何談戀愛
還是我太愛你 對過去太放不開

我 有時仍很怕 路過你那從前的家
往事若然未落幕 再揭起有害嗎?



2006 年 12 月 5 日  星期二   晴天


兩日既遠足/// 分類: 未分類

2-12-2006

咁今朝就7點就起身..去區部..之後我最遲先到...sor~之後就聽呀madam 同sir講d野就去西貢la~係車到sleep~之後個幾鐘就到lu~我地team就madam張睇..佢就教我地點搞個campbag..好易姐~哈~之後就開始行la..行左超耐...今次條路易過上次果條~呵呵呵~之後係point1到食lunch^^'''狂玩...之後又行過..之後到5點幾果陣先知原來我地畫路線果陣畫錯左要行上山再落山..頂...去到大灘已經成6點15分到..遲左4個字...but算la~之後就開始絜營la...好彩我地用蒙古包姐...如果唔係就死咁制..之後開始煮野食.....之後食la~食食下see到勁多成人團既人fall in wo..原來佢地要trainning..行夜山..wa~正~之後就洗返d野la....洗完就同BWE傾電話^^''''  傾到冇曬電...哈~之後sleep...zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz...

3-12-2006

今朝6點就醒曬....勁凍...屌~聽天氣報告話西貢得13度~屌那星~凍到我狂爆粗...之後就即該去煮野食..唔係就凍死..之後仲要係d咁凍既天氣到換制服..o~motherfucker!!!!   之後8點就出發...今日就換左呀黃sir黎...好好人嫁佢...又係''藝''行者黎..勁爆...之後就行la又...開頭都仲好好地..之後到我leat佢地果陣就行錯左路..pk!!!!!!!!行左條金章既路..因為我地下個point係石屋山...而我地行果條原來係快d...不過都唔係路黎既..我地係直行上去...果d係草地...最後都起碼到到個point...哈~不過都攰死....之後就行過.......到左彰上...哈~有得食豆腐花^^'''好味~  之後狂行...行到死先到左ending point..之後等左好耐嫁車先到..之後又sleep過...因為之前果晚訓得唔好....返到hm死咁制....ooooooo

5-12-2006

4號都冇咩野打...都係果d....咁就打今日la...朝就就影班相...悶....之後電腦....之後lunch...冇野..仲好悶..唉....................................................................之後又上eng la...冇bring gm...唉~之後就歷史~冇問中我...哈~之後就中文la~唔知點解今堂呀sir狂叫我答問題...好彩我識...^^''''之後諗住去搵BWE...but搵唔到佢...可能俾人留la.....   之後同eric行返去la~~~~~

遠足既相....有好多..^^''''''but唔知點解放唔到...

 



2006 年 11 月 30 日  星期四   晴天


好hapi 開心 分類: 未分類

咁今朝就同eric行返去la....講得勁好笑//哈~ 之後就上堂la~上maths~個miss黃就成鬼日要我答野....煩住曬...中史..聽書好乖..之後呀mak sir問我食咩米飯大...食到咁強壯~哈~之後小息...讀熟辯論果d野..中文..辯論....同楊雪薇果team辯論~win佢地30幾分唔係好多..個黃健晉最後要出去讀分.....笑到gap曬...之後同eric果d搭車返hm....又講笑~哈~e加果班雖然有d kaikai地./.but同佢地一齊好hapi///搞到e加成日都好想返學^^''''     之後返到去就上eng....講左d書..PTH...無聊~我..小洋同臻臻係到睇書...冇理佢講咩....幾乖~之後就歷史/...shit!!!!!   又問中我...but我識...嘻嘻嘻...哈哈....識答...之後佢問中譚賡珍...哈~答左勁耐先識~之後放學~  攞中文辯論win既果條香蕉黎玩...哈~之後自己行返去...魚~bowie又行得咁快~pk~   之後就''煲''幾耐行幾耐//////哈哈~

 

2,3/12 遠足大日子~~yayaya!!!!!!!!



ewan7419
暱稱: SIU 忌廉..
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-08-12
又補課
woww...
唉....
++''
文章分類
全部 (314)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
cas[[[D2]]]
香港羽總... ^^
歌詞庳
最近訪客
最近沒有訪客
星座占卜
★ブログにスパイス★
ブログパーツなら-blogwasabi-
日誌統計
文章總數: 314
留言總數: 80
今日人氣: 7
累積人氣: 6466
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed