2-12-2006
咁今朝就7點就起身..去區部..之後我最遲先到...sor~之後就聽呀madam 同sir講d野就去西貢la~係車到sleep~之後個幾鐘就到lu~我地team就madam張睇..佢就教我地點搞個campbag..好易姐~哈~之後就開始行la..行左超耐...今次條路易過上次果條~呵呵呵~之後係point1到食lunch^^'''狂玩...之後又行過..之後到5點幾果陣先知原來我地畫路線果陣畫錯左要行上山再落山..頂...去到大灘已經成6點15分到..遲左4個字...but算la~之後就開始絜營la...好彩我地用蒙古包姐...如果唔係就死咁制..之後開始煮野食.....之後食la~食食下see到勁多成人團既人fall in wo..原來佢地要trainning..行夜山..wa~正~之後就洗返d野la....洗完就同BWE傾電話^^'''' 傾到冇曬電...哈~之後sleep...zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz...
3-12-2006
今朝6點就醒曬....勁凍...屌~聽天氣報告話西貢得13度~屌那星~凍到我狂爆粗...之後就即該去煮野食..唔係就凍死..之後仲要係d咁凍既天氣到換制服..o~motherfucker!!!! 之後8點就出發...今日就換左呀黃sir黎...好好人嫁佢...又係''藝''行者黎..勁爆...之後就行la又...開頭都仲好好地..之後到我leat佢地果陣就行錯左路..pk!!!!!!!!行左條金章既路..因為我地下個point係石屋山...而我地行果條原來係快d...不過都唔係路黎既..我地係直行上去...果d係草地...最後都起碼到到個point...哈~不過都攰死....之後就行過.......到左彰上...哈~有得食豆腐花^^'''好味~ 之後狂行...行到死先到左ending point..之後等左好耐嫁車先到..之後又sleep過...因為之前果晚訓得唔好....返到hm死咁制....ooooooo
5-12-2006
4號都冇咩野打...都係果d....咁就打今日la...朝就就影班相...悶....之後電腦....之後lunch...冇野..仲好悶..唉....................................................................之後又上eng la...冇bring gm...唉~之後就歷史~冇問中我...哈~之後就中文la~唔知點解今堂呀sir狂叫我答問題...好彩我識...^^''''之後諗住去搵BWE...but搵唔到佢...可能俾人留la..... 之後同eric行返去la~~~~~
遠足既相....有好多..^^''''''but唔知點解放唔到...
|