咁今日又返返學la.....都冇咩野做...返到去miss ng係到收hw wo.....煩~好在做曬~哈哈哈....之後上maths la....對d W.S....之後又講d唔知咩夾角.....唔識-0-'''' 之後就中史/////mak sir冇返....唉~俾個''靜小小' 煩住曬.....- -'' 之後`息....唉~今次失策.....玩粉筆俾個perfect見到.....之後中文....好好玩~lunch同明哥and mary行返去lo~~~~~~ 之後返到去搵呀吳國輝.....冇罵wo....勁好人...嘻^^''' 之後eng....sleepy...PTH.....悶.....歷史....做書....之後去考聆聽.....lucky~識左好多........應該唔會太低分既.....((我諗)) 哈~返hm,.......
1月7要打雙打聯賽呀....唉....考試之前都要打><''''' 連續2個weeks都要打....今個weeks 又打....- -'' 希望win la~ |