咁今日就坐新位,....唉~勁黑~同mak x 玲坐><'''' 第1行第1個...kai既.....help!! 之後就幾堂都係到迫住要聽書....因為...真係好悶....小息....玩gap野... 之後就咩咩咩...又咩咩la~lunch...肥ken黎左啦//// 返去...eng...調位....shit... 唉~之後果d就唔好提~歷史....派卷...57分...-0-''''' 抄曬粉...''' 中文...默書- -''放學....桂英姐又留.....果陣我差d悶死~
原來2月3唔洗打學界....係3月10...yes...but~~~~ ~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~ ~~~~~我地係死亡g 組....有南官and梁球琚...初賽就已經咁激.....最勁果d係同一組.....實爆冷今年....我地亦辛苦d....
尋日miss ng同梁sir話我同黃子綸小友要去選拔.....代表屯門區....每組3個人...選到就可以代表屯門區出去打比賽....希望得la....but全屯門加埋我得6個人勁....都好難....我要努力><*
星期四.... 終於到la......唉~悶死.;..... |