咁今朝7點半就wake up lu~~~~~咁就打左陣機就返去la....返到去岩岩好^^''' 小強遲到..哈~上到去就hea一陣la~之後食野...去左隔離班玩左陣就返返去...攞左兩隻雞俾eric食...之後佢又攞返布丁俾我..but勁難食=u='' 之後交換禮物la....唉~俾楊雪文追住黎打....佢仲入埋男廁...笑到我死.....之後就落去唱歌la....悶到kai曬....之後咁樣就攞左個優異....o~~~之後係4樓玩左陣就走...搵呀ma食野...之後返hm...上荃灣-0-'''''''
聽日放假lu...都唔知有咩做....實悶死......><''' |