30-8-07
咁朝早起身打下機咁...之後食野出去...去九公同曾如心and connie打波~ 佢地鬼咁快就到左.....搞到我好似好耐咁- -'' connie....勁!!!!哈~唔係串你...真係打得ok~ 之後去飲野.....好開心.哈~ 之後我就返屯門打波lu又~哈~羅卓堯條女...好快會俾我同羅卓謙玩死....哈哈哈哈哈... 夜晚返去同connie chat^^''' but好眼訓....好快訓左++'''
31-8-07
一早就出去香港大會堂la.....之後表演....好彩都冇斷到音....yes~ 其他果d都好勁.....呵呵..之後1點又返返hm...食野..剪頭髮..好型呀..哈哈...之後又出返去教水...最後一日都仲咁多人....之後操水.....都唔攰~ 早知唔去游...去加操... 返hm...食野+味分高下...好白痴....之後又同connie chat....好hapi^^'''' 希望你可以兩日內做曬d hw la XD...
1-9-07
朝早發現部電腦唔知係咪中毒....kai的...我搞左咁多防毒都冇用..唉.....算~遲d換部仲勁既..... [[待續... |