今朝返去啦...又見到潘潘...haha...之後返到去...早會....企左好耐=]''' 之後就bio啦...幾好玩...中文.....講左3個字書...不如唔好講.....phy.....已經唔想聽...自己睇書仲明過佢講-3-''' 小息....係到玩粉筆d粉...哈哈...之後拆字...dicky叫''十口月迪大可'' eric叫雨林子'' 肥gap叫''火日比'' 哈哈哈哈....好gag*____*'' 之後兩堂chem啦....大王黎睇堂,,,miss冇返...兩堂係咁做hw++'' lunch....明明fans哦~~~~~ 返返去啦就...engx2....miss又冇返.....哈哈...又勁做hw.....then maths...又係到講廿年前長跑隊首領....哈哈哈..............放學...去左荃灣睇牙....change左深紫色....都ok.......hee~ 返返hm..又勁做hw......咁鬼多hw都有既......... ......好彩我做得快姐-______________________________-'''
|