15-11-2007
咁今朝7點半到返去..7點45返到去啦..返到去hea左陣..之後我地幾個坐葉sir車去先....過去攞定d位....葉sir揸車勁正...正過梁sir好多...不過超速....果到最高80km....but佢開到120km=0='' 去到都係熱下身..吹下水咁...之後好快就開跑啦....一開波我就狂衝....第2的....之後封死曬後面d人既路...我都覺好狗...一直保持住起碼一半路..之後有條友唔識死咁走出黎..仲頂左野我個肺...頂....當唐冇左道氣....去到turning point...第14..之後返到去...得返25-3-'' 不過其實都好好嫁啦...我只係跟佢地上過山練2次...其他都係自己練...都有第25...不過...下年諗住唔跑lu....要讀書lu....升左f6再跑.....之後食野....好開心咁過啦...之後返返sch...3點....不過我地要3點半先走得...之後係到訓覺....正~~~~~~ 返到hm...做症陣hw...就去左補習....之後直接去左打波lu....之後話俾家豪聽今日跑成點.....聽左佢番話...我決定下年跑埋佢.....^^''' 返到hm...攰死左...........
黎緊既田徑學界....一定要努力......要係miss leung走之前跑一次好既俾佢睇++'' 起碼田徑d人唔會頂我個肺=]''
16-11-2007
咁今日就係咩便服日啦.,...我既便服就係pe衫+牛仔褲...哈哈哈...返學果陣見到潘潘.....真係要好好向佢學習''' 之後返到去.....就好快咁上去啦..之後唔知搞左d咩之後就上堂,...amaths....雖然琴日冇上到...不過都仲識 ....我發覺我e加amaths d野仲明過maths..... 哈哈哈....amaths真係好好玩** 之後兩堂中文....咩oral...無聊....訓下好過...琴晚太攰啦真係...之後小息...轉書轉書.....好啦...我要練到左手都轉到....之後eng....講咩sba...= ='' 之後去返hm rm做問卷...亂做~lunch...]]]]]]]]]]]]]] 返返去啦... 等左好耐...之後羅桂英終於上黎啦....要著著校服...之後成級d人都走曬出黎....笑到我死....之後佢入classrm點名...其他班係門口狂影佢相....笑到我死....之後因為係籌款日...so下午唔曬上堂...去疽禮堂聽d老師唱歌....蕭sir真係唱得好好聽....之後做個話劇...好搞野...哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈.....睇完閃人...返hm.............悶得很....
|