cursorshelp
一個不能說的秘密
2007 年 11 月 16 日  星期五   晴天


終於比賽完啦... 驚訝 分類: 未分類

15-11-2007

咁今朝7點半到返去..7點45返到去啦..返到去hea左陣..之後我地幾個坐葉sir車去先....過去攞定d位....葉sir揸車勁正...正過梁sir好多...不過超速....果到最高80km....but佢開到120km=0=''    去到都係熱下身..吹下水咁...之後好快就開跑啦....一開波我就狂衝....第2的....之後封死曬後面d人既路...我都覺好狗...一直保持住起碼一半路..之後有條友唔識死咁走出黎..仲頂左野我個肺...頂....當唐冇左道氣....去到turning point...第14..之後返到去...得返25-3-''    不過其實都好好嫁啦...我只係跟佢地上過山練2次...其他都係自己練...都有第25...不過...下年諗住唔跑lu....要讀書lu....升左f6再跑.....之後食野....好開心咁過啦...之後返返sch...3點....不過我地要3點半先走得...之後係到訓覺....正~~~~~~    返到hm...做症陣hw...就去左補習....之後直接去左打波lu....之後話俾家豪聽今日跑成點.....聽左佢番話...我決定下年跑埋佢.....^^'''   返到hm...攰死左...........

黎緊既田徑學界....一定要努力......要係miss leung走之前跑一次好既俾佢睇++''   起碼田徑d人唔會頂我個肺=]'' 

16-11-2007

咁今日就係咩便服日啦.,...我既便服就係pe衫+牛仔褲...哈哈哈...返學果陣見到潘潘.....真係要好好向佢學習'''  之後返到去.....就好快咁上去啦..之後唔知搞左d咩之後就上堂,...amaths....雖然琴日冇上到...不過都仲識....我發覺我e加amaths d野仲明過maths..... 哈哈哈....amaths真係好好玩**  之後兩堂中文....咩oral...無聊....訓下好過...琴晚太攰啦真係...之後小息...轉書轉書.....好啦...我要練到左手都轉到....之後eng....講咩sba...= =''  之後去返hm rm做問卷...亂做~lunch...]]]]]]]]]]]]]]   返返去啦...  等左好耐...之後羅桂英終於上黎啦....要著著校服...之後成級d人都走曬出黎....笑到我死....之後佢入classrm點名...其他班係門口狂影佢相....笑到我死....之後因為係籌款日...so下午唔曬上堂...去疽禮堂聽d老師唱歌....蕭sir真係唱得好好聽....之後做個話劇...好搞野...哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈.....睇完閃人...返hm.............悶得很....



2007 年 11 月 14 日  星期三   晴天


比賽啦 傷心 分類: 未分類

聽日比賽啦!!!!!!!!!!好緊張呀!!!!!!!!!!      一定要10名內呀

祝我成功~



2007 年 11 月 13 日  星期二   晴天


2007-11-13 分類: 未分類

今朝6點3就落左去跑山....之後返學...返到去..早讀~then bio...幾好玩...之後就中文...又要落去幫羅姐攞電-3-''' 之後phy....悶爆呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!小息...做eng...之後上chem...miss冇返...but有d mc要做..之後肥寥黎左....勁gag''' lunch....聽歌^^''' 之後返返去..eng...好眼訓''  之後本來maths...but轉左做bio....正~  好中2上bio同chem^^''  之後落左樓下睇田徑練跑...原來都幾無聊下....之後麥sir走過黎...話幫我報左學界田徑...1500,3000,4x400 ....1500,3000就冇問題既...but4x400 lu wor...就好有問題.....我想講我唔識跑400m的....如果係4x1500就話姐...唉....下星期二就要去練la++''



2007 年 11 月 12 日  星期一   晴天


2007-11-12 開心 分類: 未分類

尋日去左出左去hq練步操....原來絛聲操都幾好玩...

咁今朝啦~去左跑山...新紀錄8分05....第一堂eng...phy lap到上'' 係到係咁做hw=]'' 未做...之後兩堂amaths....教不等式...幾易下...小息...做hw呀....之後又兩堂maths....唉...4堂數...上完好攰...lunch...明哥又搞gag'''  之後phy..好sleepy lor.....講d野丐悶...最後都頂唔順去左洗個臉先ok返聽到佢講書...妖~~ 之後班主任堂...唱歌...哈哈哈哈......返hm...之後又即刻又去跑山啦...好開心.....7分48上到山頂......睇黎10名內應該可以啦....希望................



2007 年 11 月 11 日  星期日   晴天


2007-11-11 驚訝 分類: 未分類

原來今日已經要出hq到練個無聲操,.., 處長榮休果陣表演嫁wor~  今朝先知今日要出去...

甜甜的''

我輕輕的嚐一口 妳說的愛我 還在回味妳給過的溫柔
我輕輕的嚐一口 這香濃的誘惑 我喜歡的樣子妳都有

妳愛過頭竟然答應我 要給我蜂蜜口味的生活
加一顆奶球我攪拌害羞 將甜度調高後再牽手
妳的愛太多想隨身帶走 想妳的時候就吃上一口
我溫熱著被呵護的感受 卻又擔心降溫了要求

#我嚐著妳話裡面的奶油溜啊溜 聽過的每句話都很可口呦啊呦
那些多餘的畫面全被跳過 妳的眼中只有我

我輕輕的嚐一口 妳說的愛我 還在回味妳給過的溫柔
我輕輕的嚐一口 這香濃的誘惑 我喜歡的樣子妳都有

我輕輕的嚐一口 妳說的愛我 捨不得吃會微笑的糖果
我輕輕的嚐一口 份量雖然不多 卻將妳的愛完全吸收

我微笑著讓香味停留 緣份走到這也賴著不走
像夾心餅乾中間有甜頭 繼續下去不需要理由



ewan7419
暱稱: SIU 忌廉..
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-08-12
又補課
woww...
唉....
++''
文章分類
全部 (314)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
cas[[[D2]]]
香港羽總... ^^
歌詞庳
最近訪客
最近沒有訪客
星座占卜
★ブログにスパイス★
ブログパーツなら-blogwasabi-
日誌統計
文章總數: 314
留言總數: 80
今日人氣: 2
累積人氣: 6450
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed