咁今朝去左mkp搞制服.....朝早就磨下鞋咁...好令 ...下午就同tomas係到做數...冇搞過d u...哈哈...5點幾就落去操返兩轉-0-'' 之後返到hm....睇返下d野....再問埋呀哥d amaths......搞點~哈哈哈...兩日加埋做左成9個鐘amaths.....做到傻咁制...希望ok啦...... 哈哈..終於見到connie on lu~ 好耐冇見*v*'''''''好掛住你哦 ...呵呵呵...
我會發著呆 然後微微笑 接著緊緊閉上眼
又想了一遍 妳溫柔的臉
軌跡............................................好聽好聽... |