cursorshelp
一個不能說的秘密
2007 年 7 月 16 日  星期一   晴天


9日後見 愉快 分類: 未分類

今日就展開左「十載風雲家國情,中華青年專列行」既旅程....9日後見...想知我地點樣可以聽新城電台or
www.hk10traintour.com ....

 

 

祝我一路順風



2007 年 7 月 15 日  星期日   晴天


興奮'' 驚訝 分類: 未分類

好期待聽日....



2007 年 7 月 14 日  星期六   晴天


正.. 驚訝 分類: 未分類

13-7-2007

今朝去左sch la...不過今日小人好多...so...得上午姐...miss仲叫我8月23and30去旺角教d小學雞吹笛...有錢的///yes~...之後7月25又要返sch表演....@@'''    之後返hm....食野///出去整牙la...e加軟曬><''  之後直接去泳池啦...教左4粒鐘水///之後操水....e加勁左好多=]]  之後又有錢la....哈哈哈哈哈....

14-1-2007

今朝起身打機.....打到12LA~   食野...磨鞋......返cas....夜晚打波........哈...幾簡單~~~

 

 

:::突然覺得自己好勁....又可以教水///又可以教笛//遲d仲教埋波....    最重要既係有錢....呵呵呵~
    下星期一去北烹la.....9日....冇得打的/////ooo.......



2007 年 7 月 12 日  星期四   晴天


HaPI 驚訝 分類: 未分類

今朝返去宣傳中樂俾dF1仔la...之後張sir做示範....好kai><'''   之後我都ok左...呵呵呵.....之後lunch la....去kfc...張sir俾左$200我地食....正~      係咁食....不過....會爆暗瘡-3-''''''   行返去....好慢'' *去音樂室涼左好耐....識左個4E既哥哥仔...好鬼搞野.,.不過好勁........搞下搞下就到4點幾....走人=]]   搭車++++++++++.....   今晚打波la~~~  又可以見到屎眼聰...好核突,,

 

 

:::聽日又返去sch到....正...好開心...之後又有得游水.....e加真係好好好好好好中2游水呀%%%%'''



2007 年 7 月 11 日  星期三   晴天


出成績 鬱悶 分類: 未分類

今日返去攞成績表la....雖然睇落好似幾好咁...但都未到我目標...唉...下年再努力.....攞個咩進步獎...真係好廢...咩都冇....- -''
之後就同呀ma食野    THEM....出去教水...操水...........YES...e加開始中2 swim...游果陣好靜..冇野諗....個feel同跑山一樣....幾好feel嫁^^''   

 

::::聽日開始又悶過lu....不過今年應該好充實....因為16號去北京...真係好興奮^^''''' 去9日////yoyoyoyo!!!!

 

想象你在身邊 在完全失去之前



ewan7419
暱稱: SIU 忌廉..
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-08-12
又補課
woww...
唉....
++''
文章分類
全部 (314)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
cas[[[D2]]]
香港羽總... ^^
歌詞庳
最近訪客
最近沒有訪客
星座占卜
★ブログにスパイス★
ブログパーツなら-blogwasabi-
日誌統計
文章總數: 314
留言總數: 80
今日人氣: 10
累積人氣: 6458
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed