今朝返去宣傳中樂俾dF1仔la...之後張sir做示範....好kai><''' 之後我都ok左...呵呵呵.....之後lunch la....去kfc...張sir俾左$200我地食....正~ 係咁食....不過....會爆暗瘡-3-'''''' 行返去....好慢'' *去音樂室涼左好耐....識左個4E既哥哥仔...好鬼搞野.,.不過好勁........搞下搞下就到4點幾....走人=]] 搭車++++++++++..... 今晚打波la~~~ 又可以見到屎眼聰...好核突,,
:::聽日又返去sch到....正...好開心...之後又有得游水.....e加真係好好好好好好中2游水呀%%%%''' |