咁我又打返日記lu~~~ 哈....今朝返去....做個咩TSA...無聊..勁sleepy lo.....返去做d kai野-3-'' 之後諗住去呀ma公司搵個鬼佬玩- -'' 點知走左...咁我去都冇意思la~返hm....食野....打機....呵呵呵~ 之後同pk msn...哈....狂串佢..嘻....好令仔既女仔...夜晚打波仔.......
唉......今次exam都oo地k咁...不過仲係未到我既期望分數^^'' 成績如下::
中文:78.5(冇諗過有7字頭^^)
中作:77.2(哈) 鈴聽:69 口試:66(yes~~)
eng GE:70( o嘴) comp:54(shit)) listening:64( damn...) oral..:唔知.....嘻
maths:76咁低-3-
中史:64.5....唉..
歷史:73.5...唉唉唉
地理:74.5....唉
phy:80
chem:79((FUCK!!!!!!!!!!))
bio:79(係我用最多時間溫既科.....,but....)
首歌正唔正.....有冇初戀feel..哈
|