今朝返去啦...早會...好耐'' 返到上去...兩堂中文...成班友仔又串羅桂英...之後eng la...umm....同大炮吹水..小息...上左去一陣就去換衫..PE.....唉...無端端跑9分鐘...著住隻死人白飯魚....鬼死咁痛...but都跑到20.5個...都幾勁...應該f4冇人跑到..呵呵呵..不過起左粒水泡><''..之後羅曉峰話頭暈...之後叫埋星星一齊同佢去la...去到涼左幾個字冷氣....哈哈哈...勁狗...返到去岩岩好走人..之後換完衫出黎果陣...葉sir問我游蝶式幾多游幾耐=0='' o咀.... 都未計過時=]'' 之後lunch啦...hehee..又見到明哥d fans...哈哈哈哈...之後maths la....都明曬...唔太難...amaths..又test....都唔係太好今次//// 之後聽左陣蕭sir講下書之後佢地又唔知搞d野...搞到蕭sir走埋...真係未見過蕭sir咁激氣..... ... 之後去跑la...上山^^'' 正呀.....咁就跑呀跑...跑呀跑....25:33....都ok..雖然未係最快..不過都第1...哈哈哈.......今次勁左好多..冇stop過.....之後衝斜路.....幾好,,, 之後返到sch...唉..做返果50下掌上壓++''之後返hm...好攰...同埋發一現左又多左粒水泡''-[[
聽朝跑山...heheheee....................試下家豪講果條路先....跑完都好勁.....跑到去白泥...即係流浮山果邊..正呀~~ |