cursorshelp
一個不能說的秘密
2007 年 10 月 21 日  星期日   晴天


幾悶既一日 無奈 分類: 未分類

今日.........十分悶........冇野好講..........



2007 年 10 月 19 日  星期五   晴天


HEHEHEE.. 愉快 分類: 未分類

咁今朝6點半就去左跑山la又....越黎越好...睇黎10名內有機會...之後跑完就出去荃灣大會堂聽個咩講座...約左佢地係西鐵站等啦...豬油又溝女...哈哈.....去到...聽落個所謂講座原來係個會考雞精班...but都學到好多野...之後佢地又返返去屯門-0-''''  搵呀ma買衫...正~~~.....食野...之後又坐返西鐵出去hq 啦...出到去..都好多人下,,,不過勁無聊++'''...之後走左去睇呀哥trainning...好鬼搞笑見到佢...佢係個頂到勁大聱同人吹水...呵呵呵...之後同lazyking..去官涌體育館hea一陣...去左搵connie佢地啦.,..終於送到俾佢lu....不過好似冇咩神秘感..因為今次時間所限....算~下次搞到更加神秘先得.....hehehee....之後connie走左la...之後同wing坐西鐵....原來佢住南昌-0-''''搞唔到...  

聽日又要由朝踩到晚la......真係煩



2007 年 10 月 18 日  星期四   晴天


隻腳真係大力左/// 驚訝 分類: 未分類

今日唔洗返學...呵呵..今朝6點半起左身...6點45就去菠蘿山跑...好斜...but竟然冇stop過...好有成功感^^''  跑到去唔知邊到...我諗都差唔多到白泥...9個字來回.....7點45就返到hm...好攰./...冇曬力///  之後噦哥先起身-0-''   佢就返學啦/// 佢已經test lu..日日都溫書...真係乖...似我..哈哈哈哈...之後打psp.... R-type 3 真係好好玩''  之後睇下tv咁...好悶...之後見到曾如心on...原來佢又唔洗返學@@'' sd 左勁多歌黎...幾好聽的....4點半就補習啦...之後夜晚打波la'''''

隻腳好大力呀...哈哈哈哈....



2007 年 10 月 17 日  星期三   晴天


跑得幾好 開心 分類: 未分類

今朝返去啦...早會...好耐'' 返到上去...兩堂中文...成班友仔又串羅桂英...之後eng la...umm....同大炮吹水..小息...上左去一陣就去換衫..PE.....唉...無端端跑9分鐘...著住隻死人白飯魚....鬼死咁痛...but都跑到20.5個...都幾勁...應該f4冇人跑到..呵呵呵..不過起左粒水泡><''..之後羅曉峰話頭暈...之後叫埋星星一齊同佢去la...去到涼左幾個字冷氣....哈哈哈...勁狗...返到去岩岩好走人..之後換完衫出黎果陣...葉sir問我游蝶式幾多游幾耐=0=''  o咀....   都未計過時=]''   之後lunch啦...hehee..又見到明哥d fans...哈哈哈哈...之後maths la....都明曬...唔太難...amaths..又test....都唔係太好今次//// 之後聽左陣蕭sir講下書之後佢地又唔知搞d野...搞到蕭sir走埋...真係未見過蕭sir咁激氣..... ... 之後去跑la...上山^^'' 正呀.....咁就跑呀跑...跑呀跑....25:33....都ok..雖然未係最快..不過都第1...哈哈哈.......今次勁左好多..冇stop過.....之後衝斜路.....幾好,,,  之後返到sch...唉..做返果50下掌上壓++''之後返hm...好攰...同埋發一現左又多左粒水泡''-[[ 

 

聽朝跑山...heheheee....................試下家豪講果條路先....跑完都好勁.....跑到去白泥...即係流浮山果邊..正呀~~



2007 年 10 月 16 日  星期二   晴天


BEST~ 驚訝 分類: 未分類

咁今日返去啦...早讀..睇下書咁la...之後bio...做返本簿..原來都有好多錯左++''  之後中文la....冇咩聽書'''' phy...明曬..哈哈哈...小息...溫chem d咩元素果d野....好多=0='''  之後兩堂chem..bring錯左本a冊返黎...but佢見唔到..hehee... lunch...nothing~  返返去..eng......唉....悶到爆...又教埋d小學都識既野*v*''  之後肥roy無端端唔知嗌咩...之後我又嗌下玩下咁..點知羅桂英係出面..shit........之後冇野la....放學又要搵佢.....then maths...派卷...哈哈..終於擊敗大炮...全班第1...哈哈哈....46/50..一個字..勁..哈哈哈.........之後蕭sir送左筒m&m...幾令的///之後放學去搵羅姐la~   哈哈..留3個字轉做30下掌下壓...聽日跑完山搵佢做...哈哈哈..抵呀~   then~補習.....好x難d a maths....返hm..做hw msn咁啦...



ewan7419
暱稱: SIU 忌廉..
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-08-12
又補課
woww...
唉....
++''
文章分類
全部 (314)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
cas[[[D2]]]
香港羽總... ^^
歌詞庳
最近訪客
最近沒有訪客
星座占卜
★ブログにスパイス★
ブログパーツなら-blogwasabi-
日誌統計
文章總數: 314
留言總數: 80
今日人氣: 5
累積人氣: 6464
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed